標題:

葵青 荃灣區升中六學校問題

發問:

我本身讀英中,文商班 剛考完會考...但覺得自己成績不太好 大概預算會有14分或以下 如想讀account,CA,business等科目 1.請問邊間會收??(是要中六都係讀英文的學校) 2.如果14分以上,又有邊間較好的學校會收? 保祿六世會收外校生嗎??

最佳解答:

嗯...我同你既情況都差不多, 不過我無諗過會有中六都係讀英文的學校會收我。 我依家讀全完,文科都收15左右,而且英文無3都唔收(上年來看), 我學校係BAND1尾、BAND2頭,年件收自己學校個D都收唔哂, 13-14分個D就係岩岩好入唔返來個D。 不如你考慮一下私校,專心D讀書, 再唔係就去D BAND3既學校, 我有個FD就係中六入唔返原校,去左BAND3學校讀中6, 起初都好驚,但後來發覺上中6個D差唔多全班同她一樣都係外校生, (因為原校既都上唔到) 所以反而氣氛好好,她最尾都入到大學。 你不如去找區內中位空得多D既學校LA。

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

Q1+2:BAND1既學校通常係第一階段就已經full左 唔收外校生 你都係考慮返band3既學校la 就算band1學校有位 都會收比較高分既學生
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()