標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

有冇好的精神科醫生介紹呀?

發問:

其實我好想幫我哥哥呀.. 佢已經睇左青山精神科幾年啦.. 佢本來只有思覺失調的病症.. 但我覺得佢愈來愈嚴重呀..d藥好似愈食愈衰咁.. 政府會唔會求其d 呢?? 我見我哥哥而家連朋友都冇一個....真係好心酸呀v_v 好想醫好佢,等佢重新投入社會呀... 更新: 杜籌東診所o係邊ga?

最佳解答:

佐敦嘉賓大廈8樓姓陳嘅醫生都唔錯,tel:27808520要book時間的,最好有家人陪同一起,佢星期三下午off的.政府係好差架,我有個親人睇左20幾年都無好過,轉私家啦!

其他解答:

任何人士如有怪病惡疾纏身, 屢醫無效者? 應取用「靈療」佛法治患。 以科學角度解釋,幻聽幻覺思覺失調, 就是精神病,只能用藥物控制,不能痊癒. 在玄學角度解釋,這就是鬼神病和靈魔病等等.... 用「靈療」佛法治患,可以痊癒. 一定幫到你^ ^|||||介紹你睇呢個醫生, 好出名架. 叫杜籌東. 佢d醫術好高明架, 佢本身以前都係精神病康復者.
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()