標題:

咁既成績入到咩中學(沙田區)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

本人既成績唔係幾好心儀中學係郭得勝 第2聖心又怕入唔到自行分配果個係咪應該揀聖心第一 第二郭得勝咁既話係咪如果聖心唔收我 郭得勝就有機會收我...聖心中一係有一班用中文教定係少左一班?自行分配仲有咩中學好揀?咁果個統一排位點揀?如果入唔到咁會有咩中學收我(唔要BAND 3) (最好近沙田圍)小5第一次呈分:中 B英 C數 C常 B音 C視 B小6第二次呈分:中 B英 C數 B常 B音 B視 B我諗我第3次呈分都係差唔多操行B+/B我英文待差中文最勁...仲有 我想問面試係點 要講D咩... 顯示更多 本人既成績唔係幾好 心儀中學係郭得勝 第2聖心 又怕入唔到 自行分配果個係咪應該揀聖心第一 第二郭得勝 咁既話係咪如果聖心唔收我 郭得勝就有機會收我... 聖心中一係有一班用中文教定係少左一班? 自行分配仲有咩中學好揀? 咁果個統一排位點揀? 如果入唔到咁會有咩中學收我(唔要BAND 3) (最好近沙田圍) 小5第一次呈分: 中 B 英 C 數 C 常 B 音 C 視 B 小6第二次呈分: 中 B 英 C 數 B 常 B 音 B 視 B 我諗我第3次呈分都係差唔多 操行B+/B 我英文待差 中文最勁... 仲有 我想問面試係點 要講D咩 做D咩 聽人講郭得勝面試好易 係咪?

最佳解答:

你成績ok,band2B la,聖心is Band 1 C,郭得勝is Band 2A 自行分配: 1. 郭得勝 2.馬鞍山崇真(ok) 統一排位: 1.郭得勝 2.馬鞍山崇真 3.楊葛小琳 4. 青年會 5.聖心

其他解答:

妳思想未成熟時不要入讀聖母無玷聖心書院,五旬節林漢光中學 , 因為被迫信某神對妳有影響. 最好入讀梁文燕紀念中學,沙田蘇浙公學 和 博愛醫院鄧佩瓊紀念中學,起碼不會迫妳上耶穌堂.梁文燕紀念中學, 沙田蘇浙公學 和 博愛醫院鄧佩瓊紀念中學有劍擊班 (^_^)|||||你冇一科A,想考band1或band2頭既中學好難,郭得勝面試ok易|||||我何文達是赤柱八間屋原居民, 現在正申報我在赤柱大街的祖屋成為香港法定古蹟. 妳要知道英國在販毒戰爭中用武力侵佔香港, 搶走許多香港人財物.當時侵華英軍大部分都是基督徒. 所以妳未到18歲思想未成熟時不要入讀聖母無玷聖心書院,五旬節林漢光中學 和 天主教郭得勝中學, 因為過早被迫偏信某神對妳的心智發展有不利的影響. 最好入讀無宗教信仰的學校, 如梁文燕紀念中學,沙田蘇浙公學 和 博愛醫院鄧佩瓊紀念中學就是好中學了,起碼不會迫妳上耶穌堂,浪費妳的時間 梁文燕紀念中學, 沙田蘇浙公學 和 博愛醫院鄧佩瓊紀念中學有劍擊班 ^^ 2010-12-28 00:45:55 補充: (星島日報報道)大學經濟系一名男博士生,涉與天主教教區沙田某中學一名男神父發生不倫的親密關係,偷偷拍下親密片段,串謀教友勒索該名神父港幣六百多萬元,神父期間曾給予他九十二萬元;案件昨於九龍城裁判法院 提堂,博士生被控各兩項串謀勒索及勒索罪名,暫毋須答辯,案件押後本月十六日以轉介區域法院 審訊。 天主教教區一名神父涉遭親密教友勒索案昨首度提堂。二十七歲的被告張家和,大學經濟學系博士生,昨在親友陪同下到庭。他被控以兩項在今年四月一日至五月二十二日與王琦串謀勒索X及Y,及兩項與王琦共同勒索X共港幣六百三十萬元的交替控罪......
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()