標題:

西貢的海膽可以食嗎?

發問:

去西貢浮潛時見到好多海膽,圓圓的,深灰色或是黑色,因為在海水中光線照射,看不太清楚. 想知道,在香港水淢的海膽可以食嗎? 我聽一個朋友講,曾於西貢某海灘撈過海膽食的,不知是否我見到的那種. 我又不清楚我去浮潛的那個灘的名字. 其實,有近岸邊的水淢,除了海膽,還有蝦同魚,我仲見到雞泡魚呀. 如果要捉海膽,有甚麼方法嗎? 食了那些海膽,會中毒嗎? 海膽和海刺點分? 我見到的不會是海刺吧. 請有這方面知識人仕回答. 又或,有無人試過呢? 請解答詳盡點. 謝謝.

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

香港四面環海,大把海膽喎,仲可以捉來食架,主要反轉佢肚,用快子插入中間分開,再用小匙取出黃色嘅卵來食用,唔夠膽生食就用作抄荷包蛋囉,好滋味架,不過小心佢d剌,海膽本身冇毒,但比佢剌親就非常咁痛,帶對燒焊手套去捉喇,正呀~ 圖片參考:http://tw.yimg.com/i/tw/ugc/rte/smiley_4.gif

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()