標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想問如果我依家先才轉校到保祿六世書院,得5得?

發問:

我係本身讀某一間band2~band 3中學,我已經差不多升中三,我係個到d英文全級第二名,我知道保祿六世書院好着重英文,我都知道自己個間本身係中文中學,如果入讀保祿六世書院可能會跟5上,但是我會好俾心機讀架!!....可能..我入嘅機會可能好微....唉.... 我只是想大家俾d意見我,其實,轉校哩個問題,不過係我自己我打算,純粹唸下,因為我5滿意我學校嘅英語教學,所以我先會有提此一問.... 無論點都好,我都會繼續俾心機讀書!!!! thx!!!!thx!!!! please provide their opinion!!!!!!

最佳解答:

其實保祿六世是一間有名的女校(至少在葵青區).... 如果要轉校,是有一定的難度..... 首先是轉校的原因,如果合理可以考慮.....如地方遠近...宗教信仰..... 其次是成績....英文全級第二是不錯.....但仍要考慮中文中學的因素..... 第三就是品行.....如果成績好但品格有問題仍會被拒諸門外.... 如果付合上述條件.....可以一試..... 畢竟是中三.....仍可以慢慢適應生活..... 希望你成功...

其他解答:

保祿六世書院系一間好著重英文0既中學,妳英文全級第二名,成績都算不錯,如果品行都好,宗教一致又0既話,保祿可能考慮下,只系可能..... 不過,如果妳真是有心想入保祿0既,系今個暑假進修下自己,然後去保祿六世書院試下人地收唔收妳. 祝妳好運喇!|||||你打電話問下佢肯5肯俾你轉校仲好
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()