標題:

如果一直比人騷擾

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我入左一間油尖旺區的女校今年f.1有一個係油天入左泥的女仔(佢話佢籃球隊)同一個協上入左的女仔佢地日日話我似一個女乒乓球員(到我泥講好煩)然後個油天的女仔就仲離譜日日搞我筆袋,又坐我個位我好有禮貌同佢講唔該借借 佢又死都唔起又叫我同佢打架我認唔住,同佢郁個一次手又send 埋d 垃圾e-mail又話我似果個女乒乓球手佢睇曬我d blog又係到笑我仲日日話同我豆又話係陸運會睇下邊個勁又上我之前小學個網doen曬有我樣d photos仲揚言會send... 顯示更多 我入左一間油尖旺區的女校 今年f.1 有一個係油天入左泥的女仔(佢話佢籃球隊) 同一個協上入左的女仔 佢地日日話我似一個女乒乓球員 (到我泥講好煩) 然後個油天的女仔就仲離譜 日日搞我筆袋,又坐我個位 我好有禮貌同佢講唔該借借 佢又死都唔起 又叫我同佢打架 我認唔住,同佢郁個一次手 又send 埋d 垃圾e-mail 又話我似果個女乒乓球手 佢睇曬我d blog 又係到笑我 仲日日話同我豆 又話係陸運會睇下邊個勁 又上我之前小學個網 doen曬有我樣d photos 仲揚言會send 曬比全班 我依加好唔開心、好驚、好煩 我想同班全任講, 但係我始終同佢郁個手 我依加可以點個 我覺得佢到我做的野 對我好大騷擾&困擾 我可以點做.......

最佳解答:

其實你不用太在意,你越在意,佢越想整你,你可忍佢一個時期,到時佢就唔會咁,但如果越來越利害,你要話比老師聽或報警,但現在佢話將你的相放出來,你自己諗吓啦,有乜大不了,又唔係無著衫,係咪? 所以不用太擔心,影響自己情緒,希望你快點過左呢個時期啦!!

其他解答:
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 香港美食推薦 的頭像
    香港美食推薦

    香港美食推薦

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()