標題:

胎兒不生長

發問:

懷孕兩次(相隔9個月), 都是10週內發現胎兒不生長, 需要做流產手術. 醫生說父母一切正常, 胎兒自己停止生長原因多數不明, 也沒有預防方法.真的嗎? 有甚麼檢查可找出原因? 有人有同樣情況嗎? 更新: um... 自問身體健康, 不嬲都幾大食, 應該都算營養均衡... 第一次小產後已休息左7個月才try第二次, 睇左4個月中醫調理身體, 有左都冇返工啦, 又成日訓床. 唉~ 點知又係甘. 都唔知仲有乜可以做! 但我個人比較緊張, 我依家懷疑係心理太緊張影響胎兒成長... 好down好失望呀! 好似好對老公唔住甘! 更新 2: 多謝你地既鼓勵呀! 我剛做了流產手術, 個肚有d痛... kc, beepaul2007, 你地有冇睇醫生follow up,同埋醫生有冇suggest你做d詳細檢查之類呀? 你地都係做手術整走bb定食葯架? 我想現在我會專心休息, 等身體recover後再試, 但如果有d乜野做左下一次可以prepare得好d, 我都想做左佢先try過呀麻! kc, 你好偉大呀! 多次小產真係有好大暗影架! 你休息左幾耐至試下一次? 醫生好似話最少半年, 是嗎? 同埋你平時覺得自己身體點呀? 覺得自己虛弱嗎? 有冇看中醫調理?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我個case同妳一樣,都是10週內發現胎兒不生長/停止心跳,醫生都說父母一切正常, 胎兒自己停止生長原因系不明, 系沒有預防方法的.完全系真的.無任何檢查可找出原因,為一方法就系要攪好自己身體. 我比妳仲多一次,卒之在第四次成功咗!生咗一對孖女!有的時候都好大壓力同好驚,因為之前已小產過三次,醫生話可以叫慣性小產,所以我係好小心,唔敢亂食嘢同多休息,(生的時候仲係高齡產婦,所以都好擔心兩個B有無問題),因為醫生說過高齡產婦陀住唐氏綜合同基因問題都有好大機會,所以陀的時候,每一個檢查都要check得好緊,唔想個B有乜事.不過陀到六個月左右,又話我同BB出現問題,所以在二十八週開刀取出,出世時只有一磅同兩磅嘅BB,依家已經三歲了.其實如果妳再想有BB的話,都好似我一樣,每件事都要小心,食多啲有營養的東西,保養好自己的身體,唔好操勞.祝妳早日成功,生活愉快! 我有咗的時候,好多菜都唔敢食,只食菜心,油蜜菜(中醫講),西生菜小許.可以飲鮮奶同孕婦奶粉都可以補充營養或者鮮奶燕窩/燕窩燉雞/花膠燉雞.豬都得(好有營養). 所以平時應盡量減少飲凍嘢!食多啲有膠質/滋陰嘅食物,如:花膠,燕窩,冬虫草或雪蛤膏.多食花膠都無妨,因有滋陰同有黏性作用的,都有一定的輔助子宮嘅功能! 涼嘢如瓜類菜類(所有瓜類,白菜,小塘菜,紹菜,娃娃菜都熟偏涼),未有BB前都盡量小食或唔好食咁多. 以下有小小資料可給妳作參考:(未有時/有的時候,西醫婦產科醫生亦講過,以下東西都會影響懷孕,所以我有的時候,都好小心食嘢). 忌服:木瓜,苦瓜,黃瓜(即青瓜),節瓜等. 忌飲的東西:含咖啡因飲料,如中國茶,奶茶,檸檬茶,唂咕及可樂等. 每週吃海鮮不可多過四餐,如魚,干瑤柱,帶子,象拔蚌及蠔市等. 以上的食物都對胎兒有一定的影響,盡量忍口吧!不可不信! 木瓜真的很厲害,我試過小產之後無做任何手術,只吃木瓜都可以落掉個胎 2008-01-16 15:34:52 補充: 妳唔好咁惗,都唔系妳嘅錯,系個BB唔跟妳(嗰時我都好似妳咁惗,點解有咗變咗無,跟住屋企人同我講,系妳就會永遠都系妳,如果個胎有問題的話,出咗世仲麻煩),所以唔好怪自己,又唔好話對老公唔住(妳都唔想),其實太過緊張都會影響胎兒成長,要放鬆心情去迎接下一次的來臨吧!唔好再記啲唔開心嘅嘢. 2008-01-17 16:13:48 補充: 之後都有搵醫生follow up,醫生幫我做咗幾樣檢查(包括驗血). 頭兩次小產做咗三次手術,而第三睇咗一個婦產科醫生,佢淨系比咗啲藥我同時叫我食埋木瓜,起初我都唔信,食第一個療程時無反應,只系好似嚟m咁(出唔到個死胎),醫生就叫食第二個療程,如果唔出至安排手術(因為好多case試過都得),之後食第二個療程,真系攪掂咗.我都有睇中醫嚟調理身體,等咗幾個月之後再嚟過.我身體一向都比較差,所以更難成孕,有人教多啲食花膠.妳記住參考我寫嗰張忌服的紙,真系有用咖,因為我睇哩個醫生系喜歡研究的.

其他解答:

你唔好咁自責,其實流產係無人想傢, 醫生亦找唔到原因,呢個係自然定律, 係你就係你,唔係你嘅要留都留唔住, 我都試過一次,初時覺得係咪自己無用, 之後上網睇到好多人都試過咁, 有d人話係環境同食物問題,依傢同10年前比都差好遠, 呢d嘢我地控制唔到,所以我地為有小心d, 我好明白你受2次傷害十分大,我們唯有繼續努力, 試到得為止啦,有d人試過幾次都生咗, 最緊要唔好放棄就有機會. 祝快d養好身體,再戰江湖!|||||流產兩次醫學上唔會確診為慣性流產,不過會係有流產傾向,如果你再懷孕西醫好大可能會建議你take sick leave 養胎or even入院長期卧床養胎 我個人認為你身子唔係太好,建議你搵中醫調養好身體才再試懷孕,會有幫助|||||有人係有慣性流產....好果你初時有孕時, 就要卧床...等佢穩定下來.....我有個朋友, 佢40幾歲人, 頭3次都無啦啦無左.....跟住第4次就係醫院坐到7個月先開刀生仔...而家個仔都成8歲啦...放心..而家醫學咁發達...大把人幫到你啦....
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()