標題:

升中問題~比較一下學校...

發問:

我就快要升中啦` 我想問下有d咩學校適合我架? 仲有...我想問下... 楊葛小琳/ 陳楷/ 馬鞍山祟真 比較的話 邊個好d? 有冇d佢地的資料? p.s我d成績吾係話好好.. 第一次差左d...(有2科吾合格) 不過第二次就全部都合格的...

最佳解答:

同道中人@@ 你一定係住沙田區 我讀陳楷既 我覺得好唔錯 D人好乖~老師又好~好搞笑~好玩得~ 你D成績應該入到 不過馬鞍山崇真我就唔太清楚~SoR~ 我覺得楊中冇陳楷咁好~ 希望幫到你 可加我MSN: Hei971127@hotmail.com

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

這裏可以幫到你 http://yahootwi.host27.9free.net/yahoo.com.hk/hk/auction/178987536|||||我本身係陳楷畢業...係初中時期,師資還可、學校ok大、設備整全、活動多、唔覺學校有黑社會出現,校風都幾好...而本校校長極力主張愛國,而且係唔會接受民意..同埋不負責任.... 但到高中就要睇你好唔好彩LA...有D Miss & Sir 又真係好ok(人好、教得易明又做足功課)..但係有d就需要極大改善(完全唔備課、基本上係明顯";戲"過,你都唔會記得有讀過呢d科...上完等於冇上...我本人係會考直接地放棄呢科,don't waste my time)... 中 7/10 英 9/10 數 8/10 理 9/10 商 6/10 文 6/10 本校主打理科,所以師資較佳...至於文商科,由於我讀時仲有高考,所以較好的老師都唔會教中五生,所以...但依家冇左高考...可能好好多... 至於其他2間學校呢...我諗要睇下有冇佢地ge畢業生係打救你la...
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()