標題:

好想增肥!! 有咩有效方法??

發問:

我由細到大都未試過肥 真的! 因為我daddy都係瘦既人,,食極都好似冇食過咁 (佢日日飲啤都唔會有啤酒肚!) 但我mammy就好彈性 可以肥 可以瘦! 我可以食兩個人既份量 食好多野都得 但係我個胃好似唔識得消化咁 第日就排泄番出黎 有時食左好多木瓜 第日可以原原本本排番出黎=.=" 如果要keep住而家既磅數 就要keep住食好多好多野 有時唔食一餐兩餐 就即刻輕左勁多 重唔番! 我呢個月又輕左8磅 >"< 其實我真係好無奈 我唔中意咁瘦! 我咩都食 有冇人教我可以點做!?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

食多啲番薯 or 薯仔(電份質),訓多啲較,食宵夜 一早起身食個老麥早晨全餐飲可樂(好似有成800kcal),lunch干炒牛河+飲凍鴦多奶,tea奶油多+可樂,dinner食個芝士火鍋,飲幾支生力,最好加埋花生送酒,加多件芝士旦糕做甜品就威晒 重點係一定要食完就訓,有咁快食咁快,等個大腦仲未feel到飽之前再食多d,全日唔比飲水,淨飲有糖可樂 如果咁都唔肥ge話......唔知你lu

其他解答:

行過M記,記得食一杯新地筒包你兩個月內有驚喜 2009-10-26 09:22:18 補充: 要每天
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()