標題:

葵青區中學

發問:

我係一個女仔....我係小學六年級的學生....我的老師話我係band 1 我5年級下學期的..... 中文B 英文A 數學A 常識A 老師話我band1一定去到但係如果我升多少少就好大可能入到英中呢!!!!!thank you~ 更新: 我現在都好大可能入到,但我升多少少級會較大可能呀

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

葵青區英中推介 天主教母佑會蕭明中學 保祿六世書院

其他解答:

我覺得你既然入到band1,咁都唔係好差,所以我諗保祿六世,可風都好,再唔係就李兆. 你只要考好之後,邊間,其實都冇咩問題,總知,加油啦!
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()