標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

熊仔鼠鼻敏感? 杰哥

發問:

杰哥 我隻鼠 女 終於升左天咁我將佢個籠徹底洗乾淨 有日放工行過龍貓村見到呢隻鼠同我死左果隻 好似 我立即買左佢返屋企男仔黎既 隻鼠仔得大約一個月大 咁 買左返屋企 之後 隻鼠 好似以前我果隻咁 打乞痴好似成日想 "申" 返 d 野出黎咁 類似人類鼻塞果種我係用木糠既 但係我隻鼠 死之前 鼻敏感果度已經好返同埋我已經洗得好乾淨 咁而家佢隻鼠仔出現 咁既情況 會唔會關木糠事我買果陣 睇過 隻鼠仔雙眼好有神 又冇鼻水 又冇爛屎而家一樣食得 雙眼有神 冇鼻水但係返左屋企無耐就打乞痴 仲成日搵隻手攪個鼻訓覺就冇事既 ... 顯示更多 杰哥 我隻鼠 女 終於升左天 咁我將佢個籠徹底洗乾淨 有日放工行過龍貓村 見到呢隻鼠同我死左果隻 好似 我立即買左佢返屋企 男仔黎既 隻鼠仔得大約一個月大 咁 買左返屋企 之後 隻鼠 好似以前我果隻咁 打乞痴 好似成日想 "申" 返 d 野出黎咁 類似人類鼻塞果種 我係用木糠既 但係我隻鼠 死之前 鼻敏感果度已經好返 同埋我已經洗得好乾淨 咁而家佢隻鼠仔出現 咁既情況 會唔會關木糠事 我買果陣 睇過 隻鼠仔雙眼好有神 又冇鼻水 又冇爛屎 而家一樣食得 雙眼有神 冇鼻水 但係返左屋企無耐就打乞痴 仲成日搵隻手攪個鼻 訓覺就冇事既 係醒左先有咁既情況 會唔會係佢對呢隻木糠敏感? 佢拎出黎比我睇 我當時睇唔到有咁既情況 係我搭巴士返屋企 見到佢有小小打乞痴 咁 我拎返去龍貓村度問點解會咁 果個店員就話 有機係鼻敏感 佢又話鼻敏感係冇得醫 可能係天氣太熱空氣唔流通導致 只能靠比 d 甘荀之類既野佢食 提高佢 抵抗力 佢更加話佢自己本身有兩隻熊仔鼠 都有類似情況 但一樣養到肥施大隻 咁我而家就轉左用 墊沙 但係就有檸檬味既 咁其實鼻敏感 會唔會惡化引起其他病 我拎返去 唔係想換鼠或者點 係想攪清楚係佢賣病鼠定係隻鼠唔慣 我 d 木糠呢 我已經失去左一隻 實在係唔想再見到咁既情況喇

最佳解答:

好抱歉知道之前隻女鼠離開左,希望你唔好太難過A.打乞嚏可能係過敏,亦可能係感冒,兩樣嚴重既都會致命,如果就咁就判左佢係鼻敏感冇得醫就實在太兒戲,可能店員怕你退鼠所以咁講(我最初睇到你返轉頭我都以為你係去退鼠),所以唔好真係俾d甘筍俾佢食就算,而且俾鼠鼠食新鮮蔬果較易令原居沙漠既鼠腸胃不適,俾鼠鼠食既野要留意既事詳細可參考: http://hk.knowledge.yahoo.com/question?qid=7008022103115 坐巴士時已經有打乞嚏,咁當然你係用咩裝住鼠鼠既呢?在鼠店既時候你睇左鼠鼠幾耐去確定鼠鼠身體一切正常?鼠店用既木糠又係咩木糠呢? 你話放工經過見到,應該就唔會有晒準備去買鼠,照計就唔會已經用緊之前用既木糠,所以未能確定係木糠既問題 呢一日天氣十分熱,如果巴士係有冷氣既話,咁就即係由有冷氣既鼠店去到冇冷氣既街,再上到有冷氣既巴士,落車又變返冇冷氣,返到屋企又可能會開冷氣or涼d,鼠鼠較易生病 B.而家可留意以下既事: 1)千萬唔好用任何有味既墊材or沖涼粉,呢d都係好易令鼠鼠過敏 2)如果你講既墊沙係好似沖涼粉之類既小粒,近粉末既野鼠鼠吸入去更易令鼠鼠呼吸辛苦 3)過敏未必會知道係邊樣野令鼠鼠過敏,咁就可以諗返出現過敏反應前後有咩唔同,再同醫生講及停用有關物品 4)停用現有既墊材,暫用廚房用既紙巾(一大片既),整碎俾鼠鼠用 5)將所有鼠籠盡可能分開d,物品唔好共用,唔好一齊洗,掂完一隻鼠之後一定要洗乾淨手再掂第隻 6)鼠鼠既用品同籠都要用小動物專用消毒劑OR牙膏洗乾淨,保持周圍既環境衛生 7)如果鼠鼠有身凍既問題,就唔好俾風直接吹到鼠鼠,要鼠鼠保持溫暖;但冇咁既情況在熱既時候,就要多加留意散熱問題,熱天要留意既事可參考: http://hk.knowledge.yahoo.com/question?qid=7009031601855 8)俾一d有營養既野佢食.可以試下俾d麥片or白麵包佢 9)如果鼠鼠唔食野唔飲水,就用手直接餵,都係唔食既話,就要俾d耐性試多d,鼠鼠唔舒服,又會好累咁,係冇咩胃口既 10)除檢查及治療之外唔好攪鼠鼠,鼠鼠生病,會對外界更加驚,而且需要多D休息 11)你或你既家人有感冒,都唔好接觸佢,唔係又會令鼠鼠更加易再受感染.(鼠感冒唔會傳人,唔洗擔心) 12)如果鼠鼠似係感冒既話(感冒係會有鼻水,呼吸困難,唔食野唔飲水,仲會好累,甚至會流眼水.如果連同打冷震,打乞嚏既話,嚴重起唻會係肺炎),又或情況嚴重,就要盡快睇醫生處理,鼠醫生資料及睇醫生要留意既事可參考: http://hk.knowledge.yahoo.com/question?qid=7009031901757

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()