標題:

日清撈麵邊度有得賣

發問:

我想買炸醬味嘅日清包裝撈麵 搵勻咁多超市都唔見有得賣 係咪冇出喇? 更新: 我住黃大仙區 更新 2: 上海街惠康已經去過 冇得賣

最佳解答:

可係吉之島見到有日清撈麵有得賣,但唔知係咪妳要嗰隻.

其他解答:

我都搵佐好多間超級市場, 結果都係無...... 不過我搵過香港日清個WEB, 佢地仲有出架~~ 而家尋找目標只可以係D士多 & 辦管~~|||||我見到上海街惠康有近登打士街交界24小時的!希望幫到你!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()