標題:

紫色褲襯紅色t-shirt??

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我想問紫色褲+紅色t-shirt+白色波鞋會5會好怪ga???同埋紫色褲襯黑色3or白色3都會5會好怪ga??????thz 更新: 紅tee襯黑褲呢??

最佳解答:

紫色褲 + 紅色 t - shirt : 一定怪 , 2 隻顏色完全唔襯 反而 , 紅色 t - shirt + 白色波鞋 , 就冇咩 O K 紫色褲 : 可襯 : 白褲 , 黑褲 , 粉紅褲 , 淺灰色褲 唔系咩色都可以配合 , 除非 , 自己大膽著出街 , 甘或者唔覺得怪 ~ 仲有注意 : 襯衫前要記住 : 一系上身深 , 下身淺 或 上身淺 , 下身深 深暗色有 :棗紅 , 密綠 , 寶籃 , 深紫 , 深灰 ,深啡 , 深黑 , 暗黃 , 光淺色有 : 鮮紅 , 橙汁色 ,檸檬黃 , 蘋果綠 , 青 , 粉籃 ,粉紫 ,粉紅 ,米色 , 杏色 , 奶茶 啡 , 淺灰 , 希望幫到你啦 ^^ 2010-04-04 22:33:52 補充: 紅tee襯黑褲 , ; 都可以 ~ 我細老都有襯過 覺得幾好

其他解答:

紫襯紅係好撞架 唔好咁著出去啊...你照下鏡就知 鞋都ok'' 另外紫襯黑我個人覺得係一個好靚ge配搭 我自己都成日咁著 我覺得咁著近睇遠睇都靚 唔會話撞色或者襯唔到 又唔會相差太遠 搞到好怪咁 紫襯白都唔錯 如果有黑色褲 白色底紫外套 (正) 外套同底顏色可掉轉 最後少少心得 襯衫唔好成日都凈色 會好悶 同埋有d色會好怪 例如成身紫色 (變左茄子) 黃色 (蕉).. 有d顏色上ge對比 會比較觸目同特別 最緊要自己鐘意同著得舒服
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()