標題:

點樣去銅鑼灣 摩頓臺5號 百富中心

發問:

我系天水圍搭MTR去銅鑼灣 摩頓臺5號 百富中心,可以系邊個出口度出,之後點行??

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

題主,可以喺銅鑼灣站嘅F出口出,上咗地面後,過對面馬路,應該係間 Bossini 或者 Giordano,轉左,行前少少,見倒前面有條馬路,有好多小巴停喺處,喱條就係 "渣甸街",轉右,唔使過馬路,緣住行人路一直行,經過 "登龍州街市",再行前少少,過馬路,依加喺 "伊榮街",緣住行人路行到去見倒前面有條馬路 ("禮頓道"),跟住行人路轉左,見倒行人天橋 ("奧運橋") 上樓梯,跟住過轉右 "禮頓道",過完轉左落樓梯,落嚟後 (喺你右手邊喺 "聖保錄書院") 行前少少,過馬路 (冇記錯就係 "銅鑼灣道"),又緣住行人路一直行,過咗一條細啲嘅馬路 ("信德街"),又緣住行人路一直行,見倒前面有條馬路 ("摩頓臺",對面係 "中央圖書館"),唔過馬路,轉右,緣住行人路一直行到仲差一座大廈到街口,你嘅右手面就係 "摩頓臺" 5號 "百富中心"。(前面嗰條馬路就轉咗彎嘅 "銅鑼灣道") **希望我畀嘅資料對題主有幫助** 2010-06-08 00:47:04 補充: 簡單啲嚟講,即係話: 由 "銅鑼灣地鐵站F出口山咗地面後,過馬路後緣住 "渣甸街" 行,再過咗馬路後緣住 "伊榮街" 行,跟住行人路轉左上天橋,轉右過馬路,再轉左落樓樓梯,跟住緣住 "高士威道" 行過兩條馬路,見倒 "摩頓臺" 轉右,緣 "摩頓臺" 行,行至見倒"摩頓臺" 5號 "百富中心"。 2010-06-08 00:51:35 補充: 題主,由於我未曾搭車由天水圍出嚟,所以我唔知有乜快啲嘅車由天水圍出嚟銅鑼灣,所以我諗喱方面應該幫唔倒題主囉。 2010-06-08 02:13:44 補充: 唔係多謝,反而係我應該多謝題主揀我嘅回答。

其他解答:

Why not take 969, as you need to walk for 20 min from the MTR station? 969($21.4)to terminus or the stop before it. If you want to take the MTR, Exit F, turn left to Jadine's Bazaar, and then keep walking to Irving st., then walk along Causeway Road&turn right at the 2nd turning.
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()