close
標題:

關於雞尾鸚鵡

發問:

我屋企果兩隻雞尾鸚鵡生左蛋,孵左兩隻BB出黎,一隻4月15日出世,一隻4月19日出世,而家都幾大隻架喇!但係佢地係間屋度冇出過黎,搞到間屋好污糟(好多糞便)! 我想問我而家可唔可以幫佢地清潔架??(我驚我搞d BB,佢兩公婆會對d BB不利!) 同埋我駛唔駛同佢地換籠,分返開父母一個籠,BB一個籠呢?? 希望大家可以提供多d關於呢方面要注意既野俾我知! 多謝大家幫忙~~~~~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

清潔是沒問題的,因為兩個BB的情況已穩定。不過,你小心雄鳥會啄你,雞尾鸚鵡個嘴都幾好力,尢其是雄鳥,俾佢啄到,多數會流血。你待父母離開鳥屋後,就把握機會,立即把鳥屋取出,然後進行清理。之後,放回籠中。隨著幼鳥長大,食量增加,排糞亦隨之增加,所以現階段要每日清理鳥屋,才可確保衛生。 你暫時唔好同佢分籠,因為牠還未戒奶,仍要由父母餵食。之後,雄鳥會教幼鳥爬出烏屋,繼而教進食。雞尾鸚鵡對幼兒都頗嚴厲,為要教導幼鳥成長,成鳥會啄幼鳥的兩翼或尾部,令牠們腫起來。不用擔心,鳥兒捱點痛不會有問題的。當幼鳥能夠自行爬出鳥屋,就可以把鳥屋收起。這時,我建議你在鳥籠底盤的鐵網上,鋪張報紙,防止幼鳥踏進空位卡住,而發生意外。 雞尾鸚鵡基本上是一種喜歡群居的鳥類,就算鳥兒已長大,都可以跟父母同住。

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()