close
標題:

點解我飲咖啡反而會眼訓?

發問:

我今年17歲, 女仔 我由細到大咖啡對我冇起唔到提神作用 有時飲完仲會眼訓tim 試過飲完espresso都可以訓得好冧 除左咖啡之外, 葡萄適都係咁 上年會考溫書個陣飲葡萄適 諗住可以精神d啦 點知不單止唔提神, 飲完仲眼訓 = = 我平時晚晚都訓到7個幾鐘 係有時趕功課先會開下夜車 生活都算正常 我聽過個fd話我熱底, 咖啡又係熱 因為熱撞熱所以提唔到神 究竟係咪真ga? 我就黎AL喇, 我想快d搵到d岩我ge提神食物/飲品..

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

提神與否因人而異,但一般而言含有咖啡因的飲品會有提神功效: 可樂,咖啡,紅茶,葡萄適,紅牛,力保健,健康飲品(10-20蚊細細枝玻璃樽)雞精及某些聲稱會提神的香口膠或糖。 但要注意這類飲品等不能倚賴,開始時有效但過份飲用後所需的量會增多,而更可能只是令你睡不著,但醒時仍不能集中精神。 咖啡或茶等等都是提神的飲品,提神的食物有很多: 1. 維他命B(包括:全麥包、燕麥和香蕉),可以製造清素,幫助回復精神。 2. 抗氧化原素可以令身體的細胞回復(包括:蕃茄、南瓜、紅蘿蔔和杏仁)。 3. DHA則可以保持腦部精神(包括:三文魚和吞拿魚)。 4. 鈣及鎂則是天然鎮定劑,有助減壓(包括:牛奶和乳酪)。

其他解答:

要注意這類飲品等不能倚賴,開始時有效但過份飲用後所需的量會增多,而更可能只是令你睡不著,但醒時仍不能集中精神。
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()