close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

銅鑼灣一問

發問:

其實我想知銅鑼灣買衫係唔係好貴嫁?大概幾錢到呀?仲有咩商場可以行? 我通常買衫都係去mk..我宜家想換一個新地方買靚衫.... 同埋大家可唔可以介紹一d買靚衫既地方俾我呢?最緊要係靚!!!! 我覺得宜家d衫太平凡啦!!! 一件靚既都冇..我宜家希望你地可以幫下我啦~(唔想再係mk啦)

最佳解答:

我覺得度度d衫都係差唔多...睇你識唔識擇~識唔識襯既姐 你去cwb 可以行下金百利 銅鑼灣地帶呢d 係地鐵附近好易搵(sogo)果邊既~ 之於價錢方面,一般黎講都較mk貴,多數3xx以上或不等。 老實講....如果你係銅鑼灣d小型商場買,有70%都可以係mk搵到~而家價錢反而會貴左都唔定。 去行下葵芳商場都ok~都係係地鐵站附近,果度d野幾多種類下,可能你會有意外收獲。太子有個叫聯合中心都係一個唔錯既choice 其實著衫好睇個人,平凡都可以靚既~今年興毛毛褸呀~買返件都唔錯,加對boot都ok架啦~得閒睇下dmagazine啦。^^

其他解答:

可以試下上網或去官塘呀, 我去過一間買日韓衫, 都 o.k. 呀, 百幾二百蚊有一件, 個間舖在年運工廈 4/f., cherry2 workshop. 彧 www.cherry2.hk|||||銅鑼灣買衫唔係好貴, 商場可以行 Timesquare, Sogo.|||||hong kong
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()