close
標題:

胃痛`請幫忙!`

發問:

我今年14歲` 日日都有胃痛`腸痛` 緊張又痛唔緊張都痛` 痛左大約半年` 睇左好多次醫生都冇用` 次次痛都唔同位置` 一痛就會好辛苦` 之前試過一飲水就痛` 食完野都會痛` 我咩事啊`?! 有冇人幫下我!?" 更新: 我唔係肥人` 體型0kay` BMI正常`

最佳解答:

我以前都好似你甘~~我一直以為自己係胃痛~ 幾年後痛到行唔到要暈~~去左照x-ray~~~ 原來係12指腸x陽~~ 你最好照一次~~甘就咩都清潔晒~ 同埋一定要照埋內窺鏡~ 甘樣先可以知道有無細菌~~ 如果有細菌要另外食多隻藥~~ 我同我細佬都係甘~~ 只係我嚴重d~~ 如果穿左就慘咖喇~~ 乖乖照個x-ray啦~~ 2008-08-01 00:12:50 補充: 仲有呀~~飲水無用咖~~ 飲暖既奶啦~~ 唔好飲奶茶咖啡~~ 好刺激既食物都唔好食呀~~

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

1. 保持適當的體重,若因體重過高或癡肥,也會影響病情。 2. 不要吃得過飽,因為這會刺激胃酸分泌,加劇胃酸倒流。 3. 睡眠時可用多個枕頭,把上半身墊高,讓胃酸不能出現倒流。 4. 戒食消夜,尤其在睡前3至4小時,更不應進食,讓胃部完全消化食物,入睡時才不會湧出胃酸。 5. 減少進食刺激性食物,如酒、咖啡及肥膩食物等,因為它們都會刺激食道黏膜,增加胃酸分泌。 ------------------------------------------------------------ Mylanta Syrup 10ml每日3次 Famotidine 20mg tablet每日3次 Nexium 20mg每日2次 建議你可以先試用 Famotidine 20mg 或 esomeprazole(Nexium) 20mg (比Famotidine效果更好) ),都是每天定時服的,先試 4 星期看效果如何,幸福胃的素或mylanta 則可以常備小量,需要時服。 在藥房買便可以了。 註: 其他 pariet ,pantoloc ,takepron, omeprazole也可以試用,但價錢昂貴,而且效果不見得比esomeprazole 好。
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()