close
標題:

懶音;懶音問題-3-

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我講野成日都帶有懶音+鄉音 好想改善下! 請列出一d平時經常用到既字 但果D字又會好容易讀錯ge 例如 我/鵝 講/趕 之類既! 越多越好

最佳解答:

光、胱(KW音,以上兩字同音) 國、郭、幗(KW音,以上各字同音) 角、閣、各、覺、擱、玨(K音,以上各字同音) 吾、吳、梧、蜈(N音,不合口) 五、伍、午、仵、忤(N音,不合口) 誤、悞、悟、晤(N音,不合口) 唔(M音,合口) 難(N音) 蘭、欄、攔、闌(L音) 納、衲(N音) 臘、蠟、垃(L音) 南、男、喃、楠(N音) 籃、藍、襤、婪、嵐(L音) 女(N音) 呂、壘、鋁、侶、旅、磊、裏(L音) 勞、盧、牢、爐、癆、醪(L音) 老、魯、鹵、虜、櫓、擄(L音) 路、露、賂(L音) 奴(N音) 努、惱、腦、瑙(N音) 怒(N音) 梨、厘、璃、離、狸、驪、罹(L音) 里、李、理、哩、鯉、履(L音) 利、俐、吏、莉、痢、蒞(L音) 尼、彌、妮(N音) 你(N音) 泥、坭(N音) 黎(L音) 膩、餌(N音) 龍、隆、籠、聾(L音) 農、儂、濃、膿(N音) 郎、狼、廊、螂、瑯(L音) 囊(N音) 留、劉、流、榴、騮、樓(L音) 扭、紐、鈕、朽(N音) 撓、錨(N音) 鬧(N音) 暖(N音) 孌(L音) 嫩(N音) 亂(L音) 聯、巒、鑾、欒、鸞、攣、孿(L音) 糯、懦(N音) 拈、黏(N音) 廉、簾、奩、帘、鐮(L音) 林、淋、琳、霖、臨(L音) 娘、孃(N音) 良、梁、糧、粱、涼(L音) 獵(L音) 聶、鎳、涅、捏、躡(N音) 連、蓮、憐、漣(L音) 年(N音) 鳥、裊、嬝(N音) 了(L音) 力(L音) 溺(N音) 笠(L音) 粒、凹(口語音讀法,正音坳或_)(N音) 零、伶、鈴、玲、齡、凌、陵、靈、菱、楞(L音) 寧、嚀、檸、獰、 (N音) 洛、烙、酪、駱(L音) 諾(N音) 乃、奶、廼(N音) 痾(N音)、柯(OR音) 亞(N音)、阿(AH音) http://hknews.hksyu.edu/media/hksyu_20071023_notes.pdf

其他解答:

恆/痕 生/身 你/李 難/南 癲/天 形/人(鄉音) 懦/耐 悵/漲 我識得只有這麼多...|||||我比你啦: 德/得 辛/新 宜/移 仁/人 文/民 魯/老 黎/泥 報/部 久/狗 我記到係這啦~ 謝謝~|||||我個同學個阿媽會將詠OR穎讀左做永 (係讀錯自己個女個名LOW..)我識得另一個同學個阿媽都係咁
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()