close
標題:

暗瘡點樣先可以有效地清除

發問:

我面上生了好幾粒暗瘡呀,我想問有咩方法可以有效地,有快速消除暗瘡呢?同埋自己本身面上都有d暗瘡印,我都想整走埋佢呀! thanks>>>

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我覺得對抗暗瘡最好既方法係飲檸檬水..你可以試下 哩個係我既經驗 我之前飲左好幾年.. 我記得我係前幾年開始飲.. 中學果時.. 我都有暗瘡.. 但唔算太多.. 我飲檸檬水飲左大約一兩個星期到..有d同學問我點解我d皮膚白左 起初我都唔覺.. 過左一排我都覺得自己d皮膚好左好多.. 皮膚白左..連暗瘡既印都淡左 飲檸檬水並唔係去茶餐廳叫果d檸水 係要自己整嫁.. 每日大約2000c.c.既水..我唔記得左c.c.係咪等於ml 其實大約得嫁啦 2000c.c.既水..加入半個檸檬(既汁) 其實個味係好淡好淡.. 我記得之前d人話好酸.. 但我自己就唔覺..因為其實真係好淡好淡..已經好有效果 不過d人話如果你真係覺得好酸..可以加少少蜜糖 就唔好加糖..因為糖唔係咁好.. 加蜜糖就好d.. 不過我自己就咩都冇加..因為我覺得ok 真係好淡好淡.. 大約過左一個星期到自己就可以感覺到皮膚係好左 我宜家就已經冇飲啦.. 因為唔知係咪飲得檸檬水多..飲左咁多年 其實會有d反效果.. 我覺得我有時會胃痛..唔知係咪因為自己細個成日都唔食早餐 所以我覺得你一起身未食野就唔好飲檸檬水 我驚對個胃唔好.. 同埋唔知檸檬係咪對d牙唔好.. 我覺得自己d牙好黃.. 最後我想講我岩岩系上網check過檸檬係有維他命C 可以收善肌膚問題(美白)、疲勞、高血壓、宿醉等等.. 常吃可以減肥,通氣,安胎,治膚斑,其葉功能止咳 網址係 http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7006083105836 你可以去睇下 其實哩個檸檬水方法係我好細個果時系ak個網到見到.. 我仲記得有一次睇一個台灣節目..話阿張柏芝每日食一個檸檬 可以令到皮膚咁好.. 但我就覺得真係成個檸檬食就太誇張..而且仲食成個 2000c.c.水加半個檸檬就ok 仲有就係少食d刺激既食物..好似煎炸既食物..仲有辣野 哩d最好就唔好食.. 為左有好既皮膚...忍一排都值得既 仲有就係訓覺係好好好好重要!! 我發覺訓多個十個鐘..皮膚真係會好好多 不過我覺得你宜家可以最緊要試下飲檸檬水先 2000c.c.既水..加入半個檸檬(既汁) 真係一個星期到就見效!! 我既經驗 keep左飲一排試下睇下有冇效 成本又低

其他解答:

我妹因暗瘡煩惱,上網搵資料, 見到有人話飲營養蛋白素,對皮膚同減肥都好有效, 見我個妹飲左煩惱都冇哂, 我飲左身形 fit 左, 皮膚又靚左, 有興趣就 email 比我啦, kylelamhk@yahoo.com.hk|||||你死啦...我都係咁...不過如果係買野查..呢d都係治標既方法...要治本以後都唔生既話要去做暗倉治療先得..因為都係咁..之前浪費左好多錢買野查....最後都係要去做暗倉治療
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()