close
標題:

燃脂排油王 VS 瑞士美多倩- 消脂美肌飲

發問:

http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b7605390 ----瑞士美多倩- 消脂美肌飲 http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1115001774?u=kittho609 ----燃脂排油王 我好肥呀!...我想問下有無人食過依2隻...係唔係真係咁得?? 邊一隻得D!!! 更新: 我唔係要人sell 野....你地唔好再係到sell野喇!!! 我係想問下邊種product 好d!!!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我覺得消脂美肌飲; 因為試過..1星期都有減到3-5磅的. 味道OK酸甜[檸汽水咁]..又不是藥 我林住E+買多筒..因為食晒= ='' 我也是很肥的女仔, 如你想1起KEEP FIT.. 我也樂意-\/- 因為自己冇趣做.. 算我直言,如有不便//敬請原諒!!^^

其他解答:

代餐才是減肥者的不二法門!! 「治標也治本」係因為健康所以減到肥 唔係因為減肥所以減到肥,所以身體本身也慢慢變為不再容易肥 已具有27年成功經驗。康寶X是最早開創營養粉減重產品的公司, 更是世界性體重控制, 營養保健和個人保養品產業的領導者, 產品1980年通過美國政府食品藥物管理局(FDA)的檢驗。康寶X曾榮登洛杉磯時報“加州百家企業優秀經營”第一名。目前它的業務分布于世界64個國家和地區,在2006年達到30億美元的銷售額。 HerbaliXX在最近成為在LA效力的碧咸的營養贊助商,在他的球衣上可清楚看到該公司名稱的字樣。 醫學博士Dr. Louis Ignarro將其對一氧化氮研究的重要貢獻帶來HerbaliXX,他曾榮獲1998年生理學或醫藥學諾貝爾獎。康寶X公司將更大步向前邁進以贏取所有的競爭。 HerbaliXX的代表性產品為「營養蛋白素」,它由著名的營養學家,醫學家組成的顧問團所開發和提供科學指導,包括Mario Rosenberg (Cedars-sinai醫院腸胃科臨床主任,哈佛醫學院Lahey Clinic腸胃病學院士,加州大學洛杉磯分校醫學院助理臨床醫學教授) 和Janice E.Thompson (Ancile藥學,Pharmanex,Affymax研究機構及國家癌症研究院行政管理和研發人員)等人。 「營養蛋白素」運用細胞營養技術令營養有效地被人體每個細胞吸收,它不用消化也能被人體吸收,故胃部有毛病者也不影響其效果 「營養蛋白素」除了脂肪和水外,提供了所有人體必須的主要營養,包括碳水化合物,蛋白質,維生素,礦物質和膳食纖維,還提供了很多人體須要的微量營養,令營養蛋白素成為低卡路里(每餐代餐只有200多卡路里)擁有全面營養的「完美快餐」。 「營養蛋白素」令你只要用它代替兩餐即可享受「健康廋身」的效果,其餘一頓正餐便可以自由選擇您所喜愛的食物。 因為HerbaliXX是一間直銷公司,所有康寶X產品, 必須經合資格直鎖商購買 , 因康寶X產品是以一對一服務形式 主要原因是有冇顧問去幫你跟進情況,試想想一個職業運動員, 為何還要有專業教練去幫助, 因他會幫你設計你的情況, 令你達到最佳的狀態及提供最適當訓練, 這就如顧問的角式, 這是教練方式, 在美國是十分流行 每一個顧問都會接受專業訓練,令每個客戶有滿意效果 網上平台: http://naturehse.net/|||||燃脂排油王 VS 瑞士美多倩- 消脂美肌飲 我有朋友是用,,,燃脂排油王!!! 佢178磅,,,現已120磅!!! 但食了多小個月就唔知,你可先試D個牌子,如有效咪食到你想標準! 唔得先轉瑞士美多倩- 消脂美肌飲!!!|||||手術後我嘅新陳代謝比其他人慢,而令我愈嚟愈肥最高峰去到130lb, 便秘,暗瘡,頭痛等問題出現,為左健康要減肥但我本身食僅藥唔可以用 西藥或中藥減肥~ 節食,運動就係減唔到。用左個安全健康嘅方法減 左7lb,淨係大腿都修左3吋全身勁修10吋便秘,暗瘡,頭痛等問題全部改 善晒, 而家身體健康,好開心。一定幫到你 網址: http://www.yourhealthyshape.com/fd|||||你係為左減肥答案係2隻都唔好,只可講最多減倒幾磅,絕對唔可以令你唔反彈其實減重第一係自己有恆心先,呢刻你決定左要減未先?比左個方法你,冇心咁跟足都係減 唔倒,例如有冇d咩原因而想減? 第二就係營養同運動,,即熱量輸入輸出均衡,尤其食多d高質量營養食物,好似蕃茄,黃豆,菜,南瓜等等,你自己留意下啦,尤其蛋白質對減肥好大幫助架 我有幾個朋友就冇時間同懶理呢d野,佢地用緊隻營養產品,一個用5個月由180磅減左42磅,一個3個月減左22磅重減左全身10寸以上,令我有點兒覺得誇張,當我上左www.lossweightplus.com 去搵呢度顧問了解msn leunglapman@hotmail.com 原來d產品背後好強大,只講有98年諾貝爾醫學獎ga醫生有份參與黎研製我都已經好有信心,怪唔知重幫倒我增左唔少瘦肌肉咁神奇啦哈哈,身形出晒黎,靚左好多依家最緊要留意飲食啦.而且真係得架.如果你真係搵緊方法真係要上去睇下啦,希望幫倒你^^
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()