close
標題:

激光矯視解唔解決到疑似弱視既鴛鴦遠視眼?

發問:

今年16歲.7歲時已經發現左眼正常~右眼250度遠視.當時視光師話我冇散光. (配左眼鏡)跟住我4年班時覺得唔戴眼鏡都好清楚,就開始冇戴喇~跟住前排身體健康檢查時,我左眼睇到尾二個行英文字, 但係右眼就第2行已經睇唔到跟住我去左配眼鏡, 視光師話我左眼遠視50度,右眼遠視300度,冇散光跟住我發現戴住眼鏡淨係用右眼睇D野都好蒙,所以去左第2間眼鏡鋪驗眼+配眼鏡. 佢話我左眼25度近視,右眼300度遠視+75度散光但係我淨用右眼戴住眼鏡睇野都好暈好辛苦好蒙睇報紙講過弱視D野.... 顯示更多 今年16歲. 7歲時已經發現左眼正常~右眼250度遠視. 當時視光師話我冇散光. (配左眼鏡) 跟住我4年班時覺得唔戴眼鏡都好清楚, 就開始冇戴喇~ 跟住前排身體健康檢查時, 我左眼睇到尾二個行英文字, 但係右眼就第2行已經睇唔到 跟住我去左配眼鏡, 視光師話我左眼遠視50度,右眼遠視300度,冇散光 跟住我發現戴住眼鏡淨係用右眼睇D野都好蒙, 所以去左第2間眼鏡鋪驗眼+配眼鏡. 佢話我左眼25度近視,右眼300度遠視+75度散光 但係我淨用右眼戴住眼鏡睇野都好暈好辛苦好蒙 睇報紙講過弱視D野. (我覺得我冇十成都有九成係~~) 話要應該係3-6歲遮眼醫.9歲之後就難/_\ 咁我應該點.....戴眼鏡對我黎講好辛苦. 激光矯視解唔解決到我問題?

最佳解答:

我可以解答你嘅問題︰ 弱視,俗稱懶惰眼,有很多不同的症狀。總括來說,任何一眼或雙眼視力,包括 配戴矯正鏡後的視力,達不到正常標準(0.9)時,又沒有找到任何足以解釋視力下 降的眼底病變,即為弱視。 弱視的最佳治療年齡為3-12歲,若以傳統的治療手法,8歲以後的治癒成功率相對 較低。造成弱視的主要原因是斜視、遠視、近視、散光及其他疾病。這些問題導 致視力模糊,對孩子成長時期的腦部視覺發展造成深遠的影響,最終造成弱視。 你嘅情況叫做屈光參差,即係你所俗稱嘅鴛鴦眼(兩隻眼嘅遠近視相差300度或者 散光相差200度)。 屈光參差是指雙眼視力出現明顯的差距。一眼影像模糊,一眼影像清晰, 腦部自 然傾向依賴傳送清晰影像的眼睛,導致視力較差的眼睛開始退化,視神經細胞缺 乏足夠的刺激,久而久之形成弱視。但因為另一眼睛視力正常,令患者不易察覺 弱視的形成,因而延誤診治而引致長期弱視。 至於點解唔可以做LASIK 解決呢? 矯正弱視其實並唔係將遠近視或者散光度數消除,如果可以做到咁樣,呢個世界 根本就唔會需要有LASIK,更加唔駛等到18歲先嚟做呢個手術,而且全世界嘅眼 鏡行業可以從此消失。 矯正弱視,其實係針對小朋友因為各種原因而導致嘅視覺功能發育遲緩去作出改 善。 我地嘅視覺功能係由︰A)眼睛、B)視神經傳導路、C)大腦視皮層~ 所組成。~ 眼睛嘅問題,如果係遠近視或者散光嘅話(光線因為呢D問題而無法正確聚焦喺視 網膜上),我地可以透過戴眼鏡去矯正。~ 如果係(B)&(C)嘅問題,就無論戴咩野眼 鏡都好,都唔會可以令到佢地可以好清楚咁睇野。 而弱視,講緊嘅問題,就係喺(B) & (C)啦﹗~造激光只可以矯正到(A),但係對(B) &(C) 係完全冇幫助嘅。 你可以去我個BLOG度睇多D 有關弱視嘅INFO~ 我寫左好多架﹗~ http://hk.myblog.yahoo.com/marblepang

其他解答:

sorry................

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()