close
標題:

新蒲崗有小巴去灣仔??

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

有冇人知新蒲崗有小巴去灣仔?? 寫住去灣仔大丸, $10, 我朝早8點巧合坐過幾次 但聽講8點半就冇,係咪真架? 平時應該0係邊度上車? 邊度上車先有位坐? 到幾點會冇車? thanks!!!!!!!!

最佳解答:

有呀~~ 其實果部紅van 係慈雲山去銅鑼灣/灣仔ga~~ 不過你可以係彩虹道d巴士站到上車.... (我見過有人係咁做) 我覺得係黃大仙警局對個巴士站會好d... 此終都係新蒲崗既第一站ma... 不過我就無聽講過8點半就冇... 佢部車應該到夜晚12點到啦~ 不過就係係銅鑼灣既銅鑼灣廣場對面上車ga...... 希望我既答案可以幫到你啦!^v^

其他解答:

你見果架係慈雲山開既晨早特別班次,平時要下午五點後先有,夜晚大約兩點左右冇車 (理論上三點,但其實係睇有冇司機落山),佢行彩虹道既,只要唔係禁區你都可以截佢 總站響鵝頸橋 2007-11-19 16:18:12 補充: 架小巴唔係去到夜晚12點架 我兩點幾都搭過|||||冇綠巴去個度
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()