標題:

請問元朗區壽富街(大橋街市對面)的謝建華醫生好唔好?

發問:

請問元朗區壽富街(大橋街市對面)的謝建華醫生好唔好? 更新: 因為我一家剛搬到以上地址附近,所以希望知道最近住址的醫生醫術好不好, 以防家人身體生病時可以即時選擇一個好醫生, 謝謝

最佳解答:

謝建華標明是內外科及兒科醫生; 但建議大家要小心哩個醫生,我aunti上星期日因為夜晚咳而搵佢睇, 由星期一睇第一次(即使打電話去book都要由中午12點等到下午3點幾), 之後回家日日食足藥和休息都依照半夜咳過不停、仲越來越嚴重…… 直至上星期六朝早屋企人陪aunti再去搵佢睇很詳細講咗近日的情況並說明 主要係氣管問題,但他仍堅持與氣管無關,只開了三日藥($330)給她…… Aunti回家後食完第一次藥已成身發軟乏力,但食足一日四次的藥後半夜仍然咳 (沒有好轉),唯有把另一個厚枕頭摰著瞓才能停止咳(分明是氣管問題)…… 星期日我再帶埋謝建華的藥陪Aunti去另一位內外科的醫生睇, 醫生分析過那些止咳藥的瑪啡成份很高,而且更有類固醇… 藥力強得太利害而且沒有針對氣管問題而出藥所以才會毫無好轉。 幸得之後的醫生重新配方氣管藥及適量的止咳藥才有所好轉。 所以本人奉勸各位這個謝醫生的技術、經驗及醫德十分有問題, 既固執又不接受病者的感受。

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

梁逄申醫生好!他是我一家的家庭醫生,他在荃灣也有一診所,兩頭走的。看的話要看下時間。我一家大細都看他。是一個有愛心的人。小朋友看他都安心。說真的,好的西醫在香港地不多,他是一個值得推薦的。他并不會拖症。 至於您所說不定的那位,可沒意見播‥|||||聽講謝建華醫生在元朗都好出名,我囡囡bb時都睇過一兩次, 無甚特別, 我就喜歡安寧路的梁逄申醫生,睇佢的病人多到企出門口,佢唔會因為想留客而亂用抗生素, 又不會好似果個(XX民)咁, 寄聖誔咭,打電話問候扮關心. 如果有料就唔使咁做啦!! 梁醫生見到病人家境唔好,有時會主動減收診金, 我囡囡睇佢超過十年,我唔會考慮其他人選, 因為佢有醫德!!!!
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()