close
標題:

懇請專業醫生回覆!!(關於嚴重便秘問題)

發問:

你好!!我患有長期便秘好多年,我食左足足7年瀉藥,甚少間斷,在這7年間,我能夠自然排便的次數少於20次,好慘!!我好傷心!!我唔想成世食瀉藥排便!!而家我唔食瀉藥根本無法排便,條腸好似鐵做咁唔郁!!我唔食瀉藥有入無出真是會死!!腹部摸到好實同硬,d大便塞實哂咁,我唔想腸塞唔想割腸,成日肚脹肚谷,我而家隔日食瀉藥,我根本戒唔到瀉藥,我唔食瀉藥根本無法排便,我好擔心終有一日連食瀉藥都無法排便,醫生!!點算!!我可以點做??我唔想死!!我唔想成世食瀉藥排便!!我唔想瀉藥成為我生活的必需品!!我有去睇中西的醫生,有去戒瀉藥,食纖維粉做運動,一日8杯水均衡飲食,但都唔得,我好痛苦,終日以淚洗面,甚至想自殺!!我對生命無希望!!難道我條腸... 顯示更多 你好!!我患有長期便秘好多年,我食左足足7年瀉藥,甚少間斷,在這7年間,我能夠自然排便的次數少於20次,好慘!!我好傷心!!我唔想成世食瀉藥排便!!而家我唔食瀉藥根本無法排便,條腸好似鐵做咁唔郁!!我唔食瀉藥有入無出真是會死!!腹部摸到好實同硬,d大便塞實哂咁,我唔想腸塞唔想割腸,成日肚脹肚谷,我而家隔日食瀉藥,我根本戒唔到瀉藥,我唔食瀉藥根本無法排便,我好擔心終有一日連食瀉藥都無法排便,醫生!!點算!!我可以點做??我唔想死!!我唔想成世食瀉藥排便!!我唔想瀉藥成為我生活的必需品!!我有去睇中西的醫生,有去戒瀉藥,食纖維粉做運動,一日8杯水均衡飲食,但都唔得,我好痛苦,終日以淚洗面,甚至想自殺!!我對生命無希望!!難道我條腸真是無得救??我救唔到我自己!! 醫生!!點算!!我可以點做??救下我!! 懇請醫生回覆!!謝謝!!感激不盡!!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

聽落好似d腸臟唔識move喎.好大件事呀,為什麼不去看醫生呀? 我自己好容易便秘,個肚谷著真係咩野心機都無,咩都唔想做.我自己有以下方法. 長遠方法: 1. 每天一早起身飲一大杯水 300-400ml. 2. 唔好飲茶/醋/酸野,太去油.令到d便便好硬.唔夠軟身. 3. 食足夠既飯(試過減肥食好少飯都會便秘) 4. 做運動.有d人即時見效,有d人要成個月.但明顯成個人運作都有改善. 快速方法: 1. 食早餐飲杯涷鴛鴦/奶茶/啡(多奶)-效果似輕力瀉藥. 2. 中醫 (有D中藥有輕瀉作用) 3. 我兒生女1-2歲就便秘,醫生要佢一日飲一支高脂奶,即刻暢通哂.佢而家8歲,都係一日一支 4. 推油/按摩.去美容院推油都好刺激d腸臟.推緊背個時,好relax.FEEL 到個肚係度咕嚕咕嚕.跟住第二朝就有便便.自己推都得-訓低用d香薰油按摩個肚30分鐘.可刺激d腸臟.但無出去比人推咁明顯.如果你便秘來自壓力,推油/按摩幾有用 5. 食正宗麻辣,十分刺激腸臟.但要小心.有d人反效果. 2008-10-22 14:40:51 補充: 專業醫生唔會係呢度答你架,你咁嚴重,佢一定會叫你睇醫生架.

其他解答:

你好啊,我是專業的健康營養顧問 你上去這個網站瞭解一下拉,以定會幫到你的 www.naturalhealthyplus.com/kaman 或者留下你的聯絡方式會有免費的顧問跟進的|||||食營養餐同飲蘆薈汁,一定得! 我便秘都係咁,好有效,你可以試下。 $20次。 你有興趣add msn:lau_7h@hotmail.com 或打61898334劉小姐|||||我都係長期便秘, 由細到大都係咁. 所以好明你感受, 不過你都唔好灰心先得架 ! 你話你做晒D 方法都唔得的話, 你就要睇你個人係咪成日都好緊張架 ? 個人係咪好容易好 "紋" ? 情緒好多時都唔開心 ? 因為呢D 係好影響你架 ! 如果係, 你就要改啦 ! 1) 你情緒要放鬆返先得, 壓力, 情緒唔好都會好影響你腸胃架 ! 2) 要食反足夠既疏菜同生果, 每個人都唔同量, 我就要食成斤菜先得啦 ! 仲有食D 有幫助既生果 EG. 火龍果, 奇異果, 大蕉.....ETC, 仲有早上飲一杯熱水, 記住係熱水呀 ! 3) 少食D 熱氣野, (EG. 煎炸野), 唔好食過量既肉類, 特別係牛肉, 食得太多都會去唔到架 ! 不過, 又唔好完全唔食呀 ! 4) 做適量運動, 要定時同持續性既運動呀 ! 最好係跑步, 最少半個鐘, 間日跑 5) 要每日習慣一個時間去廁所坐下, 要俾D 時間等條腸習慣果 個時間MOVE, 你要俾D耐性坐先得架, 要輕鬆D 咁坐, 唔好好似好趕時間咁, 開頭實無作用架, 但慢慢就會有果效架啦 ! 6) 短線, 我介紹你睇一個中醫, 免煎中藥, 方便有效 陳醫師 TEL : 3165 8118 要先預約 (地址: 太子地鐵站附近) 因為你食咗瀉藥咁耐, 要食野方便調理返佢, 所以食中藥係一個好好既方法, 不過記住, 只係調理返條腸啫, 長久性當然係要你既日常生活度做起既 ! 再有問題, 可以俾EMAIL 我, 大家再分享下 !|||||針灸 中脘 大橫 足三里 大腸俞 天樞 下巨虛 瀉藥是有副作用 7年瀉藥 會使人脫氣 使便秘更嚴重 中藥有黃蓮 如你想有得醫 可email我 我告訴你那裡醫 不過你那麼嚴重 可用手即按以上穴位 尤其天樞 並可在肚打轉按摩 2008-10-22 23:23:07 補充: 氣海 關元 使有氣力排便 2008-10-30 01:41:02 補充: 黃蓮只是排毒 大黃有瀉下作用 2008-10-30 01:44:01 補充: 如上了年紀 不要通腸 因為會更加脫氣 全身無力 猶如癱瘓|||||你可以上 http://doctorlist.com.hk 的醫學討論區到問下醫生,佢地有註場答問醫生 回答你的問題仲有醫生文章。 如你想搵吓邊到有醫生睇同個醫生專長係乜,都可以係醫生網到找到,好多有關醫學資料同文章同連結tim。 圖片參考:http://doctorlist.com.hk/logo.jpg 圖片參考:http://doctorlist.com.hk/images/button.gif|||||腸胃唔好,好而有便秘,引至腹脹 會形成痔瘡,大腸癌 立即揾營養顧問 由佢幫你調理好身體 就由佢介紹隻魚油丸,蘆薈汁及營養蛋白素比我 佢有齊你一日所需要營養 好有效,E家我日日都可以排一次大便 是真的 入去裏面揾佢哋幫你吖 http://www.yourhealthyshape.com/karen http://www.my3q.com/home2/239/d672950/68373.phtml 或直接與我聯絡karenlaw@yourhealthyshape.com 或直接與我聯絡 電話 : 9105 5770 Karen 羅小姐|||||....當然睇醫生係最好ga 方法. 不過有你都可以放鬆d 心情, 休息多d, 做下運動, 多食高纖食物. 不過依中醫學說, 我會有個建議, 就係盡量將自己去洗手間ga 時間調為早上 5.00 至 7.00 . 因為中醫認為呢段時間, 血脈係行到大腸ga 地方, 因此係大腸最活躍ga 時間, 所以起身飲柸水, 之後放鬆心情, 係呢段排便係最好ga !!|||||睇下我個case.幫到你^^ 運動係ok.但要有好大恆心同埋堅持去做! 而且運動姿勢唔正確仲好易受傷同埋有反效果! 你係咪想型d,令d,fit d又健康d? 我知道有左個簡單又健康既方法啵! 我朋友本身肥肥地.呢排見佢fit左! 佢用左1個月減左10磅.其中9磅都係脂肪! 依家越來越瘦! 但係佢面色仲好過以前!好健康! 追問之下佢介紹左個網站俾我, 都係網站既顧問幫佢改善身形, http://www.yourhealthyshape.com/betrue [[ 填完form會有營養顧問免費跟進^^ ]] 而我好瘦.但係有肚腩同下身好肥, 用左顧問既方法3個月增左9磅, 不過個肚腩冇左,大脾都瘦埋, 最開心改善腸胃敏感同嚴重既便秘問題! 成個人既shape好令.自信心返哂黎! 同時仲令身體健康左,個人fit左又令左! 我諗1定都可以幫到你姐! 想知多d 可聯絡: 6200 4457 eunis,戴小姐 / e-mail: vicki2000tai@yahoo.com.hk 會盡快解答/ MSN: eunis_dan@msn.com 留低聯絡方法!|||||便 秘 的 確 可 能 是 腸 梗 阻 的 象 徵 , 小 腸 有 阻 塞 多 會 有 嘔 吐 , 但 大 腸 阻 塞 通 常 病 篌 是 便 秘 及 腹 脹 。腸 塞 是 指 腸 子 因 受 阻 塞 而 無 法 正 常 蠕 動 ,有 可 能 是 癌 症 的 徵 症 之 一 。 所 以 如 便 秘 持 續 數 月 之 久 , 應 找 西 醫 診 視 , 並 可 能 需 要 X 光 檢 驗 大 腸 才 可 以 清 楚 知 道 是 否 有 腸 塞 情 形 。 當 有 腸 塞 情 形 ,一 般 會 讓 腸 塞 病 人 禁 食 , 只 給 清 水 約 48 小 時 , 腸 道 便 可 恢 復 蠕 動 , 病 人 可 嘗 試 自 然 排 便 , 否 則 應 儘 早 進 行 手 術 ,若 阻 塞 太 久 則 產 生 腸 道 破 裂 及 腹 膜 炎 , 再 加 上 大 量 體 液 流 入 腹 腔 , 此 時 再 不 緊 急 處 置 , 病 人 很 快 就 因 敗 血 性 或 低 血 容 性 休 克 而 死亡 。 通 常 引 致 便 秘 之 主 要 原 因 ,就 是 有 便 急 而 不 如 廁 的 壞 習 慣 , 與 及 食 物 含 纖 維 不 足 , 則 會 減 少 糞 便 之 量 。 要 改 善 便 秘 首 先 要 明 白 大 便 之 生 理 情 況 , 要 養 成 一 有 便 急 之 感 即 如 廁 的 習 慣 , 並 要 給 與 相 當 時 間 在 廁 所 裹 , 以 期 使 習 慣 慢 慢 改 善 , 同 時 應 避 免 使 用 強 力 瀉 劑 或 灌 腸 劑 , 在 初 期 可 以 輕 瀉 劑 為 助 , 但 如 長 期 用 瀉 劑 , 則 只 有 使 便 秘 持 續 。 食 物 方 面 要 多 飲 水 , 多 吃 生 果 及 蔬 菜 以 增 加 纖 維 質 , 時 常 保 持 心 情 開 朗 , 多 作 戶 外 運 動 , 亦 有 幫 助 。
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()