close
標題:

pet shop 照顧葵花鸚鵡

發問:

本人最近懷孕了, 不能照顧葵花鸚鵡, 又不忍心棄之不顧, 請問有無pet shop 可寄養葵花鸚鵡

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

有 其實你可以問一問你買開野o果間 pet shop 到問 因為我之前在街上拾到一隻 BB 雀,我覺得佢好可憐 於是帶左佢去我買開野o果間 pet shop 到 問佢地可唔可以幫我照顧隻 BB雀 通常做開 呢 D 鋪頭 D 人都肯,佢地好好人,因為大家都是愛雀心人 不過,當然佢會收番你錢 千萬唔好棄之不顧 因為葵花鸚鵡好聰明 智商如同一個 3 歲小朋友 唔好咁對佢呀 佢會有情緒病架,會好慘 我自己都養左 2 隻雞尾鸚鵡 2 隻彩鳳 如果你真係搵唔到鋪頭幫你 我可以同屋企人商量 o下 睇o下幫唔幫到你 :)

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()