close
標題:

點解我屋企隻龜會生雞蛋既????

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

點解我屋企隻龜會生雞蛋既????點解我屋企隻龜會生雞蛋既????

最佳解答:

我都唔知道隻龜有左龜BB ,無乜特別!生定蛋先知有蛋,不會像人大肚一樣!龜是卵生的,不是一生就會生龜仔!我隻龜一生完龜蛋,佢會整爛自己d蛋,所以你要拿走! 我隻龜六月頭生了三隻蛋,年年都係咁上下時間生,每次都係二、三隻。佢地可能無胃口,所以唔食野。你不仿比d魚仔、牛肉佢,睇下佢食唔食la!但我的龜是生不到龜仔的,因為沒有受精!另外龜生到龜仔(是人幫佢,並非自然),我覺得有點難度! 你同我隻龜一樣,並沒有受精,所以不會生到龜仔的! 如果想龜生到龜仔就要.................... ....... 首先,佢地生左落黎既蛋,要好小心咁拎o的蛋上黎,,千祈唔好調轉佢,因為隻蛋黃會起隻旦個底部,如果調轉左,o的龜旦就孵唔出o黎o架啦,記得要平衡拎起同放低。 預備一個箱仔,蒲一層大約5cm o既沙起底,記得o的沙係要濕o既,然後放o的蛋上去,放完之後再蒲上大約2cm o既濕沙,用少少力將o的沙壓實,keep住個溫度係28-32度之間,每日淋水,孵60-75日,o的龜仔就會出o世架啦﹗記住要係沙隔離放一碗水,等o的龜仔出世之後會爬落去。 產下的蛋, 要小心檢查有否 '胚點', 有即係受左精, 無就無沒有 ! 一撻白色的小圓點, 逐漸會變大撻, 就是有生命的蛋蛋 ! 挖出時的底、面、上、下、左、右的方向也不要搞錯, 否則龜蛋孵不出幼龜的 !

其他解答:

我想你應該帶你的龜去獸醫檢查一下 因為龜是不可能生得到雞蛋的|||||我以前養隻龜都會生蛋,不過不是"雞蛋"呢! 通常生左佢都會食左佢,我地知道都太遲了,唔知點解! 不過龜生蛋可能正如人排卵一樣,只是龜同雞一樣都係排出體外咁解,同睇佢隻蛋有無受精姐!
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()