close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

佛教茂峰法師紀念中學一問

發問:

現時band幾? 算是天水圍最差中學嗎? 更新: 伯裘都算係band3頭? 那麼茂峰真是很差囉?

最佳解答:

到目前為止 佛突茂峰法師紀念中學係一間band3頭至中既中學 其實都差唔多算最差的了 天水圍都仲有少少band3既學校 例如:妙法寺陳呂重德紀念中學(band3頭.我係這間學校畢業的) 伯裘書院(band3頭.年幾前有人吸毒上左報紙) 東華三院郭一葦中學(band2尾至band3頭) 賽馬會毅智書院(band3頭) 2011-03-27 22:40:35 補充: 學校唔容許學生染髮,返學時衣衫不整是所有學校都不容許的(私校例外) 但是我上星期見到有茂峰學生說粗口 而且天水圍行政上是屬於元朗區 但是問題問算天水圍最差的中學嗎﹖ 不是問算是元朗區最差的中學喔 2011-03-28 22:08:42 補充: 對 因為我補習社入面有幾個人讀伯裘書院 佢地話伯裘書院搬左來天水圍之後band都無變過

其他解答:

學校唔容許學生染髮,返學時衣衫不整是所有學校都不容許的(私校例外) 但是我上星期見到有茂峰學生說粗口 而且天水圍行政上是屬於元朗區 但是問題問算天水圍最差的中學嗎﹖ 不是問算是元朗區最差的中學喔 !!!|||||如果你話係天水圍最差既中學? 都味算係 ! 起碼學校唔容許學生染髮,返學時衣衫不整! 元朗區確實有中學係有學校染髮,衣衫不整,而且仲係學校門口附近食煙! 至於校名,就不公開吧! 呢d野係平日,絕對唔係係佛教茂峰法師紀念中學附近出現! 雖然係咁,不過係我心目中,都排係10名之內 !而家係band 幾? 我可以答你,仍以第三組別既學生為主 !可以用以下來總結: 活動多,學習差 ! 教師惡,學生慘 ! 上家政,堂堂罵 ! 老娘音,傳全層 ! 只識罵,呃時間 ! 學生差,無上堂 ! 嚴重些,罰停學 ! 考得差,踢出校 ! 目的是,為出名 ! 2011-03-28 17:40:30 補充: 見人見致! 當然,有人會認為佛教茂峰法師紀念中學係元朗區最差既中學,本人都不會即時反對 ! 然而,天水圍區講到最差,確實仲味排到佛教茂峰法師紀念中學 ! 至於係邊間,本人就不便公開 !
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()