close
標題:

BB面上生了些奶廯,有咩辦法整返靚塊面面呀?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

BB面上生了些奶廯,有咩辦法整返靚塊面面呀?? 睇過幾次醫生,開過藥膏搽過都係好少少! 我媽咪教我用米水開奶試咗大半個月都好似冇乜特別好轉!! 有人教去藥材店買一些叫『 解奶茶 』嘅嘢煲俾BB飲,請問真的有效嗎?? 請問大家仲有冇其他較好嘅方法呢???

最佳解答:

不知道你的BB現在是幾多個月, 及是否一出世便飲現在的奶粉, 因為這些奶粉可能不適合你的BB, 你可在BB下一次往健康院磅重及打針時, 請教健康院的姑娘. 另外有些BB如果一出世便喂母乳, 一但轉飲奶粉便會不適應, 出現一些奶廯, 這只是過度期, 只要適當的護理便可以很快痊癒. 至於你提到的去藥材店買來給BB開奶飲的是: 開奶茶, 很多BB都會試過這個方法, 的確很有效的, 但如果你的BB現在只有6個月左右或更細的話, 我則不建議BB飲開奶茶. 另外你也要留意你的家居是否有養寵物, 因為狗或貓都會令到BB皮膚敏感的.

其他解答:

BB的皮膚好嫩好易敏感,所以保持清潔好重要。每次BB飲完野,第一時間幫佢用凍滾水+藥棉抺嘴仔、面仔,然後再搽藥膏。大大下就會冇,我兩個囝囝BB時都係易生奶癬。我媽媽話BB沖涼都盡量用滾水攤涷,因為BB唔易入風。妳試參考下~ 2007-10-08 09:00:09 補充: 開奶茶和米水開奶作用係BB熱氣,如果呵臭臭硬最有效。平日每星期一至二次不要太密。
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()