close
標題:

係邊可以食到地道既香港野?

發問:

大家好, 我女朋友從外國過蒞香港,話想食啲香港地道但出名既食品。咁我想問下大家有咩好介紹? 例如︰邊到出名魚蛋,腸粉,包,碗仔翅,等等…… 我自己都唔咪好知,所以希望大家可以幫小弟呢個忙。感激! 更新: 我都要西洋菜街好多…。但係有冇咩店係出名食碗仔翅呀咁既呢? 或者咁問吖,香港有咩地方既特別又好食又有特色既呢?

最佳解答:

魚蛋 / 腸粉 / 包 / 碗仔翅 / 臭豆腐.....等可以在西洋菜街及女人街找到 車仔麵: 荃灣大河道富榮大廈地下的富榮車仔麵好出名的, 每日都有好多人排隊等住買黎食的. 另外大河道附近的路德圍有好多不同的茶餐廳 / 糖水舖 / 小食店....等既舖頭架.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

如果想食地道小食,行一轉旺角家樂商場外一帶,已有很多款式。 但從外國回來,我通常會帶他們去吃燒臘 ,“太興”,價錢適中,品質唔錯, 也好待他們比較一 O下 外國出品。天氣冷,廟街煲仔飯亦有風味, 再去“大良八記”吃中式糖水,如杏仁糊、芝麻糊及燉雞蛋。|||||旺角西洋菜街大把~ 近嘉樂商場~女人街附近~|||||其實你去旺角都夠晒集中同夠多選擇啦......一於去旺角啦
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()