標題:

10月18日去台北4日3夜行程

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我10月18日去台北, 2個人 香港10:25 起飛 返黎就 21:15 起飛 會住係大順酒店(係西門町) 可唔可以俾個詳盡d的行程我? 自由行.. thx ^^ 有邊度多精品睇? 有咩一定要食? 有冇d好似海洋公園的樂園? 手信係邊買? 幾點要去到機場? 有冇d咩要特別注意? 更新: 淡水逛老街, 九份, 基隆, 101大樓, 士林夜市, 士林夜市, 饒河街夜市, 木柵動物園, 華西街夜市, 貓空, 西門町的「菓風小舖」, 更新 2: 淡水逛老街, 九份, 基隆, 101大樓, 士林夜市, 士林夜市, 饒河街夜市, 木柵動物園, 華西街夜市, 貓空, 西門町的「菓風小舖」, 想去呢d地方, 行程要點安排?撘咩車去? 西門町的「菓風小舖」點去? 誠品敦化店,永康街有咩睇/買? 誠品書局信義店同誠品敦化店有咩分別? 行邊個好d? 點去? 更新 3: 可以去師大夜市唔去華西街夜市 其實我唔知呢2個夜市係咪一樣 更新 4: 仲想去埋六福玩... 更新 5: 大順大飯店好住嗎? 奶油蘇什麼牌子比較好吃,那裏買的?

最佳解答:

《 有邊度多精品睇 》 -- 捷運地下街 -- 士林及各個夜市 (我喜歡師大夜市) 《 有冇d好似海洋公園的樂園 ? 》 -- 月眉主題樂園 (not exactly like laa ... 接近啦 ~ ) 《 手信係邊買 ? 》 邊度都有,看到喜歡就買。告訴你哪有特定ㄉ手信店,都是坑你、賣很「巷」的貨品! 《 幾點要去到機場 ?》 -- 市區到機場正常的行車時間: -- 非繁忙時間,好暢順 (around 40 mins) -- 繁忙時間 (多車)(more than 60 mins) -- 如果擠車 (要預一個半鐘到→?) * 交通狀況不能控制,我建議起飛時間三小時前就要登上客運 -- 比如說,我搭 6:10 長榮回香港,我搭客運的話會於 3:15 左右就上車;搭計程就會於 3:45到4:00上車。 《 幾點要去到機場 ?》 -- 不寄行李:航班起飛一小時前 -- 要寄行李:航班起飛前最少一個半小時 《誠品書局信義店同誠品敦化店有咩分別? 》 -- 既然你會到 101,就逛信義店吧,旗艦店,"總店"的意思,當然最後大最新,好像營業至深夜 2點(不知最近有無改)。而敦南則 24 小時營業。 《仲想去埋六福玩... 》 -- 六褔唔好玩!(個人意見) 《其實我唔知呢2個夜市係咪一樣。師大、華西街 》 -- 不一樣 -- 我直覺覺得逛師大適合你! 《奶油蘇什麼牌子比較好吃,那裏買的? 》 -- 從前很難會在北市買到,近年,頂好超市(香港ㄉ惠康)已有賣奶油酥餅跟太陽餅。 -- 在北市買到的沒什麼特別好不好吃的分別呦~ (在台中買就可給您意見~) 【有冇d咩要特別注意 ? 】 基本上,台北的治安是 ok 的 * 注意入夜後別走太僻靜的巷子就是了 《 有咩一定要食? 》 牛肉麵 (天水路"金春發",近迪化街) 胡椒餅 (羅斯褔路、士林) 蚵仔麵線 (西門町"阿宗麵線") 臭豆腐 (迪化街城煌廟旁的車仔檔) 四神湯 (大同區的"阿桐阿寶") 【淡水老街】 魚丸湯、阿給、炸蝦餅、烤超大魷魚 【夜市】 蚵仔煎 (小心腸胃的適應問題) 炸雞排 (士林豪大大,我都覺得比其它加盟店較好吃~) 鹽水雞 (石牌夜市) 鵝肉麵 滷味 (師大龍泉街"紅燈籠") 生煎飽 (師大龍泉街"許記") 香酥蔥油餅 沙茶牛肉 炒羊肉、羊肉炒麵、羊肉湯、羊肉飯 (景美夜市) 藥燉排骨 (饒河街) 嘉義雞飯 豬手、知高飯 甜不辣 【必吃餐館】 上閤屋日式自助餐 洋蔥牛排 (超讚西方料理) 肥前屋 (饅魚飯、天婦羅) 陶板屋 (超精緻套餐) 知多家 (日式豬排、布丁。中山店最棒~) 【陽明山】 土雞 炒野菜 四色饅頭 山藥土雞湯鍋 【冬天必吃】 羊肉爐 薑母鴨 (爸王紅臉) 台糖 白甘庶鍋 台電勵進餐廳 酸菜白肉鍋 【甜品、飲料】 各式冰品 (士林"我家冰室") 各式現搾果汁 粉圓愛玉、粉圓綠豆

其他解答:

第一日 淡水老街>美麗華百樂園/新光三越/信義商圈>士林夜市 第二日 九份>十份>基隆 第三日 臺灣民主紀念館(中正紀念堂)>忠孝敦化商圈>饒河街觀光夜市 第四日 國父紀念館>台北101大樓>西門町 有邊度多精品睇?"敦化南路一段187巷"!有好多服飾店同精品店,附近的巷都有不同種類的鋪頭!值得一行! 有咩一定要食? 士林-豪大大雞扒, 饒河街夜市-蚵仔煎,十全藥燉排骨,一口煎餃,基隆廟口-紀家豬腳, 三兄弟蚵仔煎, 上閤屋-食buffer 有冇d好似海洋公園的樂園? 六福村&木柵動物園 手信係邊買? 九份-芋圓, 淡水-阿婆鐵蛋, 西門町-南蠻堂蜂蜜蛋糕 幾點要去到機場? 2個鐘之前 有冇d咩要特別注意? 天氣同香港差不多架, 留意捷運路線圖就得喇...
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()