close
標題:

香港邊度有得整中國圖章(印章)

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

如題 我知道赤柱有 除這裡,香港哪裡還有? 通常搞一個要幾耐? p.s 中國圖章應是用手刻的

最佳解答:

上環 德輔道中 永安中心對面, 有條巷仔, 裡面好多各式各樣圖章店. 我諗真係要去問吓, 佢地又d話即日.

其他解答:

代餐$13元隨您喜歡轉味道,減得健康人靚D暗瘡都少D。 可加生果如蜜瓜、香蕉、奇異果做奶昔,對美容暗瘡都好好,鐘意飲牛奶、豆漿、咖啡亦可加入改變口味 我嘅客贏咗減肥挑戰賽3000現金大獎,我好開心啊! 適合任何年齡的人士,連碧咸球隊都用 營養蛋白素 一杯相當於33種蔬菜, 6種水果, 內含200多種營養素, 蛋白素相等於 5 錢燕窩、2 份蔬菜、1 份水果、1 塊牛扒同半杯鮮奶! 我做文職133磅, 用簡單方法減左20磅,改善頭痛,胃痛,暈車浪,靜脈曲脹 我個女14歲三個月減20磅.改善鼻敏感, 流鼻血,暗瘡好咗, 讀書好咗仲拿第一添. 健康新文化www.HealthComeTrue.com/life
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()