close
標題:

想看中醫確定體質,調理身體,可否介紹﹖中上環至北角區

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

小女16歲,以往身體都不差,只間中傷風感冒而已,但最近身體較弱,頭暈,及面色蒼白,看過西醫只能治標。現想看中醫確定體質,以治本,及利用食療、藥膳等方法調理,可否介紹有經驗及收費相宜的醫師,北角至中上環區為佳。 謝謝﹗

最佳解答:

灣仔碼頭對正巴士站總站果個商場, (唔記得食唔食叫海港中心), 南北行中醫 蔡如楠 醫生睇得好好. 一家大細都係睇佢. 長期身體有問題的屋企人, 經佢調理都好返好多, 驗血報告都話有改善, 我早排又係成日病, 睇西醫好返又病, 好返D又病, 所以同屋企人一齊去睇. 同埋佢好準, 把一把已經講得出好多你既身體問題, 西醫都有講過的問題, 我事前冇同佢講過的. 佢連我岩岩食過好多生冷野都知. D 藥佢可以幫你煲哂一星期份量, Pack 好一包包, 好方便. 額外俾多$10 一日藥而己. 診金好似係$70, 唔貴.

其他解答:

營養均衡, 充滿的休息, 適量的運動, 已經可以幫助增強身體的抵制力, 冇需要一定睇中醫調理。 要改善她的健康, 你比佢使用營養早餐已經可以, 方便又健康, 它含豐富的蛋白質及多種人體需要的營養元素, 我有很多朋友都係咁改善了健康, 我自己都係受惠者, 要多d有關的資料, 可以email給我 wellbeing_ec@yahoo.com.hk|||||上環一洲大厦3樓(近禧利街ok) , 中醫師叫吳俊來. (收費大約$50)
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()