close
標題:

點解煲腐竹雞蛋糖水, d 腐竹唔溶既!

發問:

我滾水放腐竹, 煲左成半個鐘, 但d 腐竹重係一塊塊 (好似冇細塊過咁!) 點解呀! 有咩方法? 更新: 我係買煲糖水既腐竹. 上次煲都冇問題, 今次煲極都唔溶. (今次係煮上次剩低嗰半包)

最佳解答:

我諗你一係買左包太舊身嘅腐竹, 一係就買左一隻名叫 '三邊腐竹' 嘅腐竹喇. 首先買腐竹一定要買扁竹, 即係一塊塊0個D, 如果你買嘅腐竹係雜貨店放左太耐嘅存貨, 又或者你買左番屋企後擺左太耐, 都係煲唔溶架. 舊身嘅腐竹一般望埋去顏色會較深, 而且較乾身, 靚嘅較淺色同柔軟, 要小心分辨. 至於三邊腐竹雖然都係扁身嘅, 不過一般會用黎煮餸, 唔會煲爛嘅. 下次唔好買錯喇. 2008-06-23 01:40:13 補充: 你兩次嘅時間相隔得耐唔耐? 如太耐就會同我講嘅case一樣架喇.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

煲腐竹要溶,我自己嘅方法是先將所有腐竹撕開4-5吋長的細片,然後用清水洗一洗才放入煲內,這樣才開火煲至水滾,後轉細火慢慢煲,大約半小時,所有腐竹已煲溶,像豆槳一樣,然後放入冰糖,待冰糖溶後試味,才落雞旦,再煲3分鐘可熄火,這樣便有溏心雞旦嘅腐竹糖水食啦. 用支竹亦可煲這個糖水的,因我時常都會用支竹來煲的,一樣好好味呀. 希望這些資料可以幫到你吧 2008-06-23 12:55:47 補充: 先用清水洗腐竹是要清潔腐竹|||||中國出產的, 大多數都煲唔溶的.|||||要用新鮮既腐竹片~~ 咁就會容易溶d~~|||||你係買邊隻呀? 有分腐竹支同腐竹片個wo~ 如果你放腐竹片應該好快就碎晒~ 而腐竹支係平時打邊爐用佢d 要煮耐d先好食,而且唔係煮糖水用既~~
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()