close
標題:

點解我隻雞尾鸚鵡會食自己d糞便= =?

發問:

好核特呀佢= = 點樣令佢戒= =? 更新: 但我老表話佢歲半前唔係咁的 更新 2: 很抱歉和大家說一聲,正所謂 公說公有理,婆說婆有理 本人要狼心交付投票....

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我相信這是正常的。 有很多動物,如雜食的老鼠,素食的兔子都會吃回自己的糞便。 因為當牠們吃下植物纖維後,植物纖維會在大腸的盲腸和闌尾消化。把裡頭的纖維素轉化為糖份後,便直接隨著糞便排出。由於營養(糖份)是要在大腸前面的小腸裡吸收,因此牠們會再次吃回糞便,以吸收之前由植物纖維所消化出來的糖份。 這是動物的天性,我不建議因為我們覺得"核特"而逼使牠們改變。 2007-05-28 20:48:06 補充: 1.你的鸚鵡有可能是為了徹底吸收食物中的營養而食自己的糞便...2.可能你餵得佢唔夠飽,因為鸚鵡是很大食的,所以佢肚餓得滯要食糞便...

其他解答:

我都有兩隻雞尾鸚鵡 其中一隻都會食返自己d cc 仲會食報紙~ 一係試下用個格板分隔~ 咁cc會落左0係底板的下面~ 雞尾鸚鵡就食唔到cc 同埋唔會令到佢條尾擦到報紙~ 條尾唔會黑左~ ^^ (因為我用唔到底板~ 雞尾鸚鵡直接0係報紙上面行及cc 好多時我的兩隻雞尾鸚鵡都會擦到個頭同個身 雞尾 都黑左......................)|||||你平時係唔係好少時間在家同他玩呀? 因為鸚鵡類的雀仔很拍寂寞的會做出一些反常的行為,或者你多0的留意平時生活習慣跟住可讓他適應.
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()