標題:

新制334 屯門區上門補習問題

發問:

屯門區上門補習問題 新制334的啊 我中4升中5 想補econ同bafs ( 英語上課) 教師要自備教材( note or any thing else ) 一星期1-2 次 時薪和詳情可以慢慢傾~ 有意請留言, 注明學歷和通訊方法 如: tel/ email/ msn

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

建議搵私人1VS1 會好D, 補習社兼顧唔到咁多學生,我個仔仔都係搵私人補習, 時間彈性,大專學歷都有保証過補習社, 希望幫到你, 我都係佢地度搵導師 http://www.springtutor.com電話 8100 6223 查詢

其他解答:

希望可助你,您要努力加油呀! 我親自補習.econ同bafs OK!我香港大學教育學院,中文大學電腦,商業雙碩士. 數理科.英語會考及高考A級. 現任英語及數理科教師.10多年補習經驗.熟識三三四學制.誠意親自為全港各區中小學生及成人作優質上門或小組補習,價廉.下列小組由我親自主理: 中英數專科,理,商科會考高考小組.另提供補習服務: 球類,游泳訓練/教授鋼琴/各種外語/電腦 查詢請致電6886 9468
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()