標題:

位於香港佐敦西湖春天食府與深圳西湖春天或江南廚子食肆是否屬同一集團?

發問:

如題!! 請問位於香港佐敦西湖春天食府與深圳西湖春天或江南廚子食肆是否屬同一集團?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

In the internet, I cannot find information that 香港佐敦西湖春天食府與深圳西湖春天或江南廚子食肆 are 同一集團. We can find the website of 香港佐敦西湖春天食府http://gb.yp.com.hk/han3/2/1/1/0/0/0/0/www.yp.com.hk/lacprintemps/ . But it shows that it has no connection with the group/restaurant in Shenzhen. If they are in the group, the website for the restaurant in Hong Kong must state that it is a member of what what what. Herebelow are the comments in Food Easy, which show that they (香港佐敦西湖春天食府與深圳西湖春天或江南廚子食肆) are not in the same group. ------------------------------------------------------------------------------------- http://www.foodeasy.com/en/rest_detail.php?id_rest=18071 花's comment on Jun 2 2004 11:32AM. Average Expense: HK$100 Dining Type : Dinner 大大話話係香港以至全中國食過既上海或杭州菜超過50間,從未試過咁激氣,其實知道佐敦開左間西湖春天也有一段間,因本人經常到深圳公幹,而又非常喜歡吃杭州菜的關係,深圳荀崗路o個間西湖春天基本上成為左我既飯堂,而且覺得它在南方做到這種水準實在非常不錯。得知香港也開了一間西湖春天,當然想去一試,直到上星期日,才有空與女朋友,她家姐共4人去光顧,豈料一去到11櫻,就知道原來又是一間欺世盜名的食店,借人家之名來為自己宣傳,不過也沒什麼大不了,只要好吃的也沒所謂。當我一打開餐牌,開始很失望,很多上海或杭州菜應該有的它也沒有,蟹粉類的菜沒有,龍井蝦仁又沒有,問侍應為什麼連這些菜也沒有,她說不知道,之後我問佢,有無油爆河蝦,佢竟然話有,心諗都衰唔晒,因為餐牌一樣係無,咁我地重叫左一籠小籠包,一牒火腿津白,醉雞同上海炒年榚。醉雞先上,一睇就知唔洗食,整醉雞唔用白雞,唔用龍崗雞,都可算係香港上海菜館普遍犯既錯誤,所以都唔算太失望,之後黎既津白同年榚都係水準之下,跟住最慶既事發生啦,我既油爆河蝦拎埋黎,唔係下嗎?變左清炒蝦仁!?因為之前我都睇過張單,一樣係打清炒蝦仁,我問過侍應,因為電腦無呢菜,所以就咁樣打。咁我就叫部長黎,話佢知出錯菜喎,點知佢話呢個咪油爆河蝦law。我即刻無聲出,因為我知道我點講佢都係唔會明油爆河蝦係乜,而且那跟本就是海蝦...呢間杭州菜(佢叫自己做西湖XX,姑且相信佢係杭州菜啦...)真係好野,之後既野都唔好提啦,4百幾當買個教訓啦,反正我始終都要落疊一次...哈哈 Food Easy Fans's comment on May 25 2004 3:51PM. Average Expense: HK$110 Dining Type : Dinner 我與兩位朋友於5月11日光顧此店。這間西湖春天與深圳的是兩間店。我們吃了砂鍋雲吞雞, 宮保蝦仁等,味道一般,雲吞雞不是原煲煮的,雞是後加的;蝦仁沒有鮮味,外加厚炸漿。食物不乾淨。

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()