標題:

茶餐廳個 白湯 點整? (20點)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

茶餐廳個白湯點整? 我試過自己煮,但係效果好似酒店飲到個d,較傳統西式,太大陣奶味,唔太鍾意。 請問有冇茶餐廳個 白湯 (港式) o既依譜? 最好有詳細份量﹗﹗﹗ Thank You!!!!!!!! 更新: To: cookiesdream2002 我想知點煮呀,麻煩你教下我們 :) Thank you~ 麵粉3/4碗 油 1碗 花奶1/2罐 古月粉少許 油要成一碗????好恐佈喎..........

最佳解答:

佢地好少煮架,嫌麻煩嘛~~ 佢地係訂罐頭湯既,不過唔係我地平時做超市買到果d。 比個茶餐廳批發網址你睇下就知 order.freebbs.hk/index.php 罐頭湯+大量水+味精+生粉水 我附近間茶餐廳老闆講既,唔知佢有無呃我~~

其他解答:

通常以前果d茶餐廳多數都係用一種叫(油麵)o既野來煮湯 油麵通常有分3種 一用牛油或者生油開麵分煮成 二係用豬油 三用炸完野果d油 第一種係煮湯用. 第二種焗野同一d餐點 (有一d特定o既湯/食物用) 第三種多數係煮汁水用 你所寫出來果d係用來開水用o既份量,唔係就咁飲. 你寫出來o既份量我相信係煮一煲湯用o既份量. 你如果整左上便果d (((麵粉3/4碗 油 1碗 花奶1/2罐 古月粉少許)) 你只要用佢呢d油麵粉 用2匙開一碗水加d味道 用慢火,慢慢搞溶晒d油粉,煮滾之後就差唔多係港式o既白餐湯. 你只要加d自己喜歡o既配料入去煮,就變成唔同味o既白餐湯. 建議 加火腿粒同洋蔥碎 (因為港式果d來來去去都係呢兩樣野.|||||忌廉湯(白湯) 材料: 淡忌廉 whipping cream-- -125m l 洋蔥---半個 薯仔去皮---1個 水---2碗半 鹽---適量 粗胡椒粒---適量 麵粉---3-4 tablespoon 做法: 1. 把洋蔥切薄片,用文火加牛油煎至軟身; 2. 加入清水,倒入淡忌廉煮滾,再放入薯仔(對角切或切片悉隨尊便),文火煮至薯仔溶爛,備用; 3. 將麵粉慢慢逐少地倒入忌廉湯內,(或將麵粉溝少許水攪勻,慢慢逐少地倒入忌廉湯內),邊攪邊倒直至到喜愛杰身程度; 4. 加入家樂牌雞粉,鹽及粗胡椒粒調味,攪勻,熄火,盛入碗中,完成~~|||||白湯(cream soup)如果做得好,係唔會有太多奶味....反而會有曲奇既味^^如果想知點做先再問啦!!! 白湯 (港式)........麵粉3/4碗 油 1碗 花奶1/2罐 古月粉少許
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()