標題:

我想做暑期工喔^^有咩好介紹-v-

發問:

我今年14碎,, 但係7月頭我就15架啦.. 我想搵D暑期工做下.... 但係我又唔想做m記個D.. 有咩好介紹喔??? 地點通常都冇咩問題-v-'' 唔該比D好介紹我>33< 更新: 地點係9龍區最好-v-

最佳解答:

聘請全職或兼職電話聯絡員 油尖旺區工作(住得近就最好). 工作時間彈性:星期一至六返12:00-9:00(全職) 返12:00-4:00/5:00-9:00(兼職) 星期日放假 有意pm/sd e-mail(要有個人資料e.g:名.年齡.居住地點同聯絡電話) 要有埋自我介紹(30字內) 空缺:5個 薪金:面議 15歲以上就得.有經驗者優先. e-mail:sa_line2002@yahoo.com.hk

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

如對減肥美容有興者可以聯絡本人,而且本公司現正招聘,兼職或全職亦可,有興趣做美容者亦可聯絡本人。 lukkwanyiu@yahoo.com.hk|||||如果你想搵兼職而又唔阻礙學業或正職... 有的,有一種兼職,沒有討厭的上司,沒有貴貴的交通費,沒有時間限制, 任你幾時開工。每天只要對着電腦2-4小時或1個月60小時,可賺3000-5000, 當然多勞多得啦! 你可以睇睇呢個網址,看一看沒有損失, 但一定可以幫到你很長的時間。 http://www.linkbucks.com/link/fb1e8d50/16503 好多人都係咁做賺錢架|||||相信我!!!!!!!! 其實你都想改變自己生活的話都可以介紹個機會俾你~ 本人是一間美國NYSE的上市公司的拓展員, 公司擁有強勁品牌,碧咸都使用我地的產品. 號稱 幾年時間百萬富翁製造機 的公司. 相信我,也比個機會你自己, 現正開拓大中華區的業務, 正在尋找 認真積極 的全職或兼職拍擋! 本人現於康寶萊營養及體重控制公司工作。 如果你想要找工作, 或想了解更多的話, 歡迎留下你的msn給我 本人聯絡資料如下: msn: rexchung_1024@hotmail.com|||||~本公司現誠徵計劃推廣員多名~ ▲經驗不限有專人指導,在家中工作亦可。 ▲我們職責簡易,佣金特高,並設雙重獎勵機制。 學生、大學生、失業人仕、主婦、退休者、新移民及有意創業人仕皆可。無取巧成份(不是傳銷,網賺或任何非法工作,本公司是註冊市場策劃、廣告傳播、產品推廣、課程和一些服務代理之正派生意營商者)。歡迎隨時加入我們的行列! 我們之工作優點特多: ●無需固定上班時間 ●工作地點可自由決定 ●性質簡單直接 ●回報率高而快 ●不需購買貨品 ●部份工作屬即時發工資 ●無任何懲罰制度 ●多元化工作選擇 ●絕對不須上任何培訓課程 ●不會有業績壓力 ●自由自主有彈性 ●不會強制要求推薦任何朋友 ●可擁有個人咭片 ●部份工作可於家中執行 ●工作項目創新獨特 ●豐厚佣金分賬 ●形象高尚有自尊 ●提供專業指導 ●可以同時兼任多個計劃 ●分賬日期穩定 本公司有專業團隊及多年廣告設計製作經驗。 更詳細查詢相談請聯絡 電話9l560l22廖生或電郵至winkeyproject2008@yahoo.com.hk 「偉略工作室」 Flat B (17) 1╱F, Wing Hin Factory Building, Choi Hung Road no﹒226-228, Ng Fong Street no﹒31-33 San Po Kong, Kowloon ▲在此先作三項原則聲明,一?本公司及本人是不會向查詢及合作者,收取任何金錢及物資的,只會為合伙人帶來收益利潤與機會。二?本公司及本人絕不會要求查詢和合作者,提供太多個人資料及要他作提供別人資料之途徑。三?所合作的業務與計劃,絕無非法成份、有遺社會道德性、涉及黑社會、色情、毒品與及侵權盜版等遺法之事。 與 您 並 肩 作 戰 , 同 心 齊 步 發 展 !|||||外賣仔,人工好福利好,無咁辛苦,訓練埋口才!絕!
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()