標題:

數學考試好差,吾知可以入咩中學?

發問:

今次系第二次呈分,數學考試好差,得35分(D級).. 第一次呈分成積如下: 中:A,英:A,數:C常:B 第二次呈分成積如下: 中:B,英:A,數:D,常:A 我問過我D FRIEND(佢地數都係D),佢話我地都系band2尾果類人, 因為有一課吾合格... 我想問我嘅成績係band幾倒... 同埋我可以入咩中學〔直資都ok〕(最好係深水埗,太子,石夾尾,長沙灣) p.s.希望答案吾好copy同詳細d~thank~ 更新: melodywong30: 但係我有個D,應該入BAND 2 瓜,thank=]

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

band 1-band 2 倒......... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 佛教大雄中學 (津貼) BUDDHIST TAI HUNG COLLEGE 地址 : 九龍深水埗蘇屋長發街38號 中華基督教會銘賢書院 (津貼) CCC MING YIN COLLEGE 地址 : 九龍石硤尾偉智街1號 長沙灣天主教英文中學(津貼) CHEUNG SHA WAN CATHOLIC SECONDARY SCHOOL 地址 : 九龍長沙灣福榮街533號 路德會協同中學 (津貼) CONCORDIA LUTHERAN SCHOOL 地址 : (又一村校舍)九龍又一村海棠路70號 (白田校舍)九龍深水埗培德街7號 香港四邑商工總會黃棣珊紀念中學(津貼) HKSYC & IA WONG TAI SHAN MEMORIAL COLLEGE 地址 : 九龍深水埗南昌街250號 寶血會上智英文書院 (津貼) HOLY TRINITY COLLEGE 地址 : 九龍石硤尾偉智街3號 瑪利諾神父教會學校(津貼) MARYKNOLL FATHERS' SCHOOL 地址 : 九龍深水埗桃源街2號 天主教南華中學(津貼) NAM WAH CATHOLIC SECONDARY SCHOOL 地址 : 九龍深水埗永明街5號 保良局唐乃勤中學 (津貼) PO LEUNG KUK TONG NAI KAN COLLEGE 地址 : 九龍深水埗美荔道11號 聖公會聖馬利亞堂莫慶堯中學(津貼) SKH ST. MARY'S CHURCH MOK HING YIU COLLEGE 地址 : 九龍深水埗海麗街1號 德貞女子中學 (津貼) TACK CHING GIRLS' SECONDARY SCHOOL 地址 : 九龍深水埗興華街西9號 德雅中學(津貼) TAK NGA SECONDARY SCHOOL 地址 : 九龍深水埗又一村達之路18號 東華三院張明添中學(津貼) TWGHs CHANG MING THIEN COLLEGE 地址 : 九龍深水埗南昌街300號

其他解答:

BAND 2尾 BAND 3頭 倒
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()