標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

想學初級普通話, 有冇好介紹? 唔該晒!

發問:

想請問各位知唔知, 我想學普通話, 有冇初級普通話班 嘅好介紹呢? (我未學過普通話嫁) 最好學費能夠平d, 如果喺黃大仙附近就更好 (我住喺黃大仙嘅), 但係如果冇喺黃大仙附近, 有好介紹都請介紹俾我. 請各位幫幫忙, 真係唔該晒! 更新: 唔該晒! $400唔貴, $400唔貴, 晏啲過去望望.

最佳解答:

你想學初級普通話.而且要在黃大仙.剛好現在工聯會的業餘進修中心3月22日起招生,編號6001.課程項目是初級普通話.在黃大仙區的新蒲崗有兩個新班,全期400元.共有十二課.每課一個半小時.400元是否平.因人而異.在這裏我只能告訴你網址.你進去瀏覽.考慮一下才作決定吧 www.hkftustsc.org/stsc12.htm

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()