標題:

其實係咪鐘意我

發問:

我中二 同佢一班坐 坐佢前面 自從掉左E個位 我地開始好岩傾 咩話題都有得講 琴日,我地一班人有男有女十幾個人去唱K 之後一開始我同班男仔打機 唔知佢玩定咩 走過黍講我名XXX 我心入面得你一個 唔知真定假 定玩下 我有d覺得假地

最佳解答:

因為係一個咁多人既環境 佢又點會咁主動話你知 佢心中得你一個 我諗佢都係同佢d 朋友 玩書左什麼什麼game先同你講下笑 依我睇 最好問清楚 小心為上 男人好怕食零檸xd

其他解答:

有時有啲野,要自己親自搞清楚好啲。 唔好估估下,甘對大家都無好處! 我建議你問清楚距,唔好將感情當作兒戲~~~|||||這很大可能是假的. 一般人很少會在一大班朋友面前示愛. 而且那句也很公式化. 況且如果那人真的愛你的話, 那也不可能只說一句便算吧? 這多數是男生之間的遊戲. 可能是他們有人玩遊戲輸了, 便要向你"示愛", 以作懲罰. 我是男性, 中學時也有這樣玩的.|||||你想知的話咪問清楚佢囉...你咁樣估下估下都冇用架...萬一你估錯的話...咁咪會比人話你自作多情囉....所以你都係問清楚佢啦....又或者你自己向佢表白囉...

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()