標題:

急!唔該可唔可以幫我睇下呢d材料做唔做到牛奶布丁?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想問下: 牛奶 + 雞蛋 + 糖 可唔可以做成布丁? 做法: 牛奶+糖搞溶, 加入雞蛋, 最後放入雪櫃........唔知得唔得呢??? 問題: 1.要講埋d材料要幾多比我聽 2.話我知得唔得 3.最好比放入雪櫃既牛奶布丁做法我 4.材料只可以要牛奶+雞蛋+糖

最佳解答:

你呢D材料唔得,只會做出黎變牛奶味ge甜蛋 牛奶布丁 材料: 800ml 牛奶 4隻 蛋黄 50g + 30g 砂糖 25g 魚膠粉 2湯匙 無糖可可粉 烹調步驟: (1) 魚膠粉+30g 砂糖拌勻 (2) 牛奶和餘下的砂糖 (50g) 用小火煮熱, 一邊煮一邊攪拌至糖溶, 熄火 (3) 拌入魚膠粉, 邊加邊攪拌至完全溶化 (4) 蛋黃拂勻 5) 等牛奶溶液下降至80度左右, 一邊加入蛋黃, 一邊拌勻 (6) 用濾網隔去雜質, 取出一杯溶液, 加入可可粉拌勻, 平均倒入容器內 (每個約1湯匙份量), 放入雪櫃雪約半小時至凝固 (7) 將餘下的牛奶溶液加入容器中, 放入雪櫃雪約2小時至凝固即成 小貼士: (1) 魚膠粉先拌入同等份量的糖, 才拌入液體中便會完全溶化, 不會起粒粒 (2) 選用較濃味的牛奶會較好, 亦可加雲呢拿油 (牛奶煮滾, 熄火後可按口味加雲呢拿油) (3) 可用即溶咖啡粉代可可粉 (4) 雞蛋容易受沙門氏菌感染, 所以做這道甜品時, 要注意溫度. 沙門氏菌於70度或以上的高溫待超過7至9分鐘便會完全消滅, 所以做這道甜品, 清先將蛋殼洗淨, 而牛奶溶液下降至80度左在便加入蛋黃拌勻, 待10分鐘後才完成餘下步驟, 便可確保甜品不會受沙門氏菌感染了

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()