標題:

打咩位好?

發問:

年齡:15身高:181cm體重:60KG控球:僅可以保護到個波,唔識太多花巧野..block:中上基本功:一般偷波:差走籃:一般籃底:面對身體質素比我弱的對手有絕對優勢罰球:7/10中距:強(尤其jump shot)3分:2/10過人:中下籃板:一般彈跳力:拉到框速度:中上體能:一般傳波:一般強項:籃底轉身假動作,急停jump shot,後轉身...我自己本身打開籃底...但係我出面d阿sir叫我要轉3號位(小前鋒)..但係我控球唔好3分唔得只能靠中距jump... 顯示更多 年齡:15 身高:181cm 體重:60KG 控球:僅可以保護到個波,唔識太多花巧野.. block:中上 基本功:一般 偷波:差 走籃:一般 籃底:面對身體質素比我弱的對手有絕對優勢 罰球:7/10 中距:強(尤其jump shot) 3分:2/10 過人:中下 籃板:一般 彈跳力:拉到框 速度:中上 體能:一般 傳波:一般 強項:籃底轉身假動作,急停jump shot,後轉身... 我自己本身打開籃底...但係我出面d阿sir叫我要轉3號位(小前鋒)..但係我控球唔好3分唔得只能靠中距jump shot黎搵飯食....我身型唔算好高..而且偏廋..但係我好硬淨!咁我想問下我應該打咩位好..同埋係果個位置我應該強化邊幾樣野?唔該哂!!

最佳解答:

宏景亞叔話您知; 我本身只有175cm, 在球場二十多年, 也不會因為自己的身形影響, 最重要是勤力!! 1) 您15歲已有181cm(差不多有6呎)已很好了, 而體重60kgs(132bls)略為輕磅, 若有68~70kgs(150bls)會好些. 2) 控球穩健便可以了, 不需太多花巧, 您若是右手控球, 左手緊記做好護球動作, 不要放低左手, 要經常擋著防守球員, 最好是側身控球. 3) 籃板球要先做好準備動作, 預計籃球落點, 身體要做好馬步, 霸佔有利位置, 就算自己拿不到, 也要幫忙隊友搶籃板. 4) 基本功一定要好, 打小前鋒經常會有身體冲撞, 要企穩腳步平衡. 5) 偷波差並沒有問題, 有時因偷波而仗失去防守位置, 做好防守便是. 6) 走籃一般不打緊, 多些練習. 7) 罰球:7/10, 算Okey! 最好有80%, 又是多練習, 每10球一節, 直到連續射入8球為止. 8) 中距:強(尤其jump shot), Good! 有自信, Keep going!! 9) 3分方面, 不要勉強, 我打咁耐波, 都係60%左右!!!!(-_-) 10) 控球過人方面, 想過人時先攞腳位, 後用身位再推球過人, 睇落簡單, 但在這麼短時間做到, 並不容易, 也是多練習. 其他已不錯! 您15歲尚有時間及進步空間, 您在那裡打球多?? 我多在黃大仙區, 有機會與您教量一下, 我好喜歡教小朋友的, 可以推動籃球運動.

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我建議 你大,小前鋒兼打 你夠高, 射中距, 外線無人能封阻你 你打過籃底 你可以以自己的經驗 來設法補強內線 p.s. 外線不一定要射3分|||||你打3號位岩ga啦.... 比賽o個陣走位走多d.....走到空位就射 邊個話3號位一定要射3分-,- 你可以射中距離一樣掂 控球同過人呢d野你練多d.....一定得 15歲就有181....好高-,-" 我19歲都係得182...
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 香港美食推薦 的頭像
    香港美食推薦

    香港美食推薦

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()