標題:

我想問屯門有咩男女中學係得嫁?

發問:

我想問屯門有咩男女中學係得嫁?要ben2~唔好ben1(怕辛苦)~唔好ben3(怕讀唔到書)~最好就係d要求唔係咁高ge~ 我讀書就唔係唔得~就中等啦~ thx咁多位呀~

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想問屯門有咩男女中學係得嫁? 屯門區;可選取 [宣道中學]是男女中學***

其他解答:

沈香林中學啦, 中間banding要求唔係咁高|||||不如入南屯門官立中學~~~ 校風5錯架|||||我想問屯門有咩男女中學係得嫁?虛不受補, 要看自己本身吸收能力. 政府核准註册辦學間間<都得>.
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()