標題:

尖沙咀地鐵站有幾多個客戶服務中心?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

尖沙咀地鐵站有幾多個客戶服務中心? 係唔係得一個? 我要sure!! 如果唔係得一個,邊度等人較方便? 我約左人係尖沙咀地鐵站交收,唔知約邊處好d呢?(我唔出閘)

最佳解答:

Q:尖沙咀(地)鐵站有幾多個客戶服務中心?係唔係得1個? A:係有2個。 Q:如果唔係得1個,邊度等人較方便? A:北大堂好啲,因為那裡閘機範圍大啲。 Q:我約左人係尖沙咀(地)鐵站交收,唔知約邊處好d呢?(我唔出閘) A:約人係B出口直行,見到客務中心左小小的闊閘機見面。 而你就係月台的中間位上電梯,直至見到闊閘機為止。 小提士: 現在沒有了地鐵,因為02-12-07已合併成為港鐵。 版權所有,不得抄襲,請尊重知識產權。

其他解答:

一共有兩個客務中心在尖沙咀港鐵站,一頭一尾。|||||一共有兩個客務中心在尖沙咀港鐵站,一頭一尾。
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()