close
標題:

我可以入到咩中學?元朗區

發問:

我可以入到邊間中學? (元朗及天水圍)成績如下:五年級報分試(上學期):中國語文: B閱讀: C寫作: B聆聽: C說話: C英國語文: A讀本(G.E): A聆聽: A會話: A數學: D (唔合格)常識: B五年級報分試(下學期): 中國語文: B 閱讀: C寫作: ... 顯示更多 我可以入到邊間中學? (元朗及天水圍) 成績如下: 五年級報分試(上學期): 中國語文: B 閱讀: C 寫作: B 聆聽: C 說話: C 英國語文: A 讀本(G.E): A 聆聽: A 會話: A 數學: D (唔合格) 常識: B 五年級報分試(下學期): 中國語文: B 閱讀: C 寫作: B 聆聽: B 說話: B 英國語文: A 讀本(G.E): A 聆聽: A 會話: A 數學: B 常識: A 六年級報分試(上學期): 中國語文: B 閱讀: C 寫作: B 聆聽: A 說話: C 英國語文: A 讀本(G.E): A 聆聽: A 會話: A 數學: A 常識: A 以我既成績可唔可以入英中? 入到咩中學? 元朗信義中學入唔入到? 元朗信義中學係中中定英中? 因為人地話係中中,但係用英文教...... 唔該! 更新: 我想問點解唔好入元朗信義?因為我呀媽佢D朋友話信義好...... 更新 2: 操行: A 同 A-

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你既成績可以入英中,你可以入商會中學。 元朗信義中學你入到,但你最好唔好入元朗信義中學, 元朗信義中學是中中.

其他解答:

鄉中未必得 因為你唔係中英文都 A唔到 崇德只要你英文好就易入 D 趙律修係英中來的 都幾好 信義最好都唔好入喇 成績起中中黎講都唔算好好 如果想入中中不如揀白約翰,天官,基元/朗|||||你d成積其實幾好bor.. 我會recommend你去崇德中學 or 鄉議局中學(好好既英中) 中中的話白約翰同趙律修都好好架=) 希望幫到你lah ^^
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()