close
標題:

葵青區中六收生分數 (理科)

發問:

我讀理科, 預自己16分, 番吾到原校 (band 1 英中) 如果我想番葵青/荃灣區ge 中學, 但又吾想入d band 3 尾ge 學校, 可以擇邊間?? (ps. 合符下列條件為佳...) 1. 吾使強制讀chem / pure/ apply 2. 理科可揀m&s 3. 入u率高 (>80%) 更新: 我禁pad 禁錯左, 50%先岩

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

相信大部分都要強制讀chem / pure/ apply可揀m&s 但你話入u率高 (>80%) 肯無葵青區中學合符因我九龍塘la salle都只有70%入U ,你報band 3頭的中學吧

其他解答:

當然知, , 我冇話要入d咩"有名校", 我諗區內好多學校都satisfy都呢d條件|||||同學 你知唔知道預科選科係分數愈高可以優先選科呢?唔係你想讀A就有得讀A 同時葵青/荃灣區的中學係第一階段收生之後,比較有名校得返好少剩餘學位
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()