close
標題:

觀塘中學band~~~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我全級(三十幾名) 老師話我係Band1中-尾 我想問: 1.觀塘中學banding 2.我應該報邊一間學校呢? 我係男生~屬於觀塘區 12歲

最佳解答:

我係觀塘瑪利諾既中三學生,如果你覺得自己捱到既話可以試下聖言/順利天主教。 觀塘區band1男校(排名不分先後)(全部都係英中,觀官唔多記得) 觀瑪(梗要支持下自己學校-,-) 聖言 觀塘官立(係觀塘官立,唔係功樂官立,功樂官立唔係band1,2) 順利天主教無記錯應該係男女校 如果同學希望入呢幾間既話,請先惡補一下英文,因為英文唔好既話你會好辛苦-,-曾經都係過來人 其他:(大部分為中中) 呂郭碧鳳(男女校中中)band2 基志(同上,不過返學行耐d)band2 青松(同上)band2尾 梁季x(音=然) 唔記得乜叉-,- 蒙民偉(男女校中中)band2頭 何明華(同上)band2 地利亞(不建議) 高雷(校風及banding目前提升中)band3 (劣評)利瑪竇(band3男女中中) (劣評)觀塘功樂官立(男校中中)band2尾 (呢兩間學校部份學生食煙打架吸毒衰十一總之你數得出都可能有) 不過自行分配冇記錯應該完左,入唔入到呢幾間睇你統一派位好唔好彩啦 2008-04-27 15:05:40 補充: 注:我地學校每年都幾多活動玩,而且功課壓力低,自由度高,所以同學d成績都唔錯 活動: 英文書信計劃(學生會) 初中多項比賽 聯校製作(幾間學校既drama club一齊搞) 陸運,水運會 (1年1度) 暑假外地交流團(澳洲,紐西蘭等) 各項校內賽(足球,籃球,保齡球,乒乓球,棒球,羽毛球都有)

其他解答:

老實說 係觀塘只要吾係讀 高雷 朱石(輪) 觀功 地利亞 利瑪竇 慕光 瑪中 何明華 青松 正常讀書都會讀得好快樂....因為d人吾錯 ----------------------------------------------------------------------------------------- 高雷:打架多 但係近年校風開始轉好 朱石(輪):太劣 劣評 ....... 觀功:老實說這間學校d學生主要係成績吾好 但係校風都叫過得去 不過佢間學校校規真係好難頂 如果俾我都吾會讀 廢是讀得吾開心 加上男校 好多問題 如果係一間band2-3男校 問題特別多....... 加上 我本身都係這間讀 學校hall連air conditioner都冇 小食部都冇 同埋中六收生 中一收生素質都係普通 的確係有一小堆讀書好好的人 不過好多中4 同中六都轉晒校 地利亞:協和勁多外國人 - - 校風惡劣 月華都可以接受 因為大陸d人 讀月華 d學生有d比香港學生勤力 不過由於有不少吾好的學生 校風普通 最慘係佢書包要清一色 頂吾順 太老土 慕光 瑪中 何明華 青松:依4間都係band3中比較好 如果真係讀吾到band2記得讀這4間之一 利瑪竇 :間學校設施吾好 讀書氣氛都係冇- - 讀這間都吾係要讀書.... 2008-04-28 19:06:04 補充: band 1頭: 觀塘官立中學 觀塘瑪利諾書院 聖言中學 聖傑靈女子中學 藍田聖保祿中學 順利天主教中學 band 1尾: 中華基督教會蒙民偉書院 梁式芝書院 band 2頭:: 中華基督教會基智中學 福建中學 聖安當女書院(女,天主教) 新生命教育協會呂郭碧鳳中學 band2尾: 寧波公學 聖公會梁季彜中學 仁濟醫院羅陳楚思中學 基督教聖約教會堅樂中學 band3頭: 觀塘功樂官立中學 寧波第二中學 地利亞修女紀念學校(協和) 地利亞修女紀念學校(月華) 香港聖公會何明華會督中學 band3尾: 慕光英文書院 高雷中學 瑪利諾中學 天主教普照中學 香港布廠商會朱石麟中學 香港道教聯合會青松中學 仲有間叫何南金 = =吾係咁好 2008-04-28 19:10:23 補充: 聖公會梁季彜中學本身都係band 2頭 佢中一收生好好 不過衰係衰中六 考生成績係會考吾突出- - 加上佢間學校中4踢好多人- -比部份學校多 冇咩安全感......加上間學校幾old 近年間學校換左顏色 不過仲衰過之前..... 慕光英文書院(叫英文 不過係中文學校) --------------------------------------------------------------------------------------------------- 新生命教育協會呂郭碧鳳中學 如果你成績係band 1 -2 強烈推薦你去讀 幾好 間學校 d學生吾會搞事 2008-04-28 19:15:20 補充: 中華基督教會蒙民偉書院 遲d轉英文 相信佢會成為band1 頭 間學校 好好 係觀塘區現今少有的中中band1中學 打錯左2間中學 中華基督教會基智中學 band2尾 觀塘功樂官立中學 band3中-尾|||||我係上年先畢業既觀塘區畢業生~~ 我覺得你而家應該報順利天主教中學or觀塘官立中學~~ 觀瑪上年我有同學選,,係男校,,相信你都知架啦,,但係佢最後入唔到,,而且係3個報3個都入唔到,,既然入讀機會唔大,,選黎都無咩好處!! 聖言係一間好中學,,不過你而家既成績唔夠人地好,,最好都唔入~~ 所以順天同觀中就好d啦~~ 你英文科好唔好??入呢2間英文好就應付得黎~~ 順天要步操,,但係呢間中學比學生既感覺係好warm~~ 觀中就要一人一樂器~~無興趣唔好入囉~~^^ 所以你都係自己選la!! 不過我會首推介順天同觀中比你
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()