close
標題:

急!升中問題 唔該幫下手!唔知間邊區校網好!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

囡囡成績唔多好, 性格又內向,想幫佢揾間校風好又少D欺凌事件嘅中學, 入咗唔知邊間就頭痛啦!Sorry! 我知問題多多, 但請盡量比D意見! 唔該!交通唔係問題, 因可搬屋就佢返學.沙田1 香港中文大學校友會聯會陳震夏中學(( 新界沙田馬鞍山)2 天主教郭得勝中學(沙田秦石邨 ) 3 馬鞍山聖若瑟中學( 馬鞍山恒光街)4 沙田崇真中學( 沙田新翠邨 )5 香港中國婦女會馮堯敬紀念中學( 沙田馬鞍山恆光街)6 仁濟醫院董之英紀念中學( 新界沙田馬鞍山馬鞍山道)西區囡囡讀西區小學1鄧肇堅維多利亞官立中學(香港灣仔愛群道)2香港真光中學(香港大坑道)3金文泰中學(香港北角炮台山道)4培僑中學... 顯示更多 囡囡成績唔多好, 性格又內向,想幫佢揾間校風好又少D欺凌事件嘅中學, 入咗唔知邊間就頭痛啦! Sorry! 我知問題多多, 但請盡量比D意見! 唔該! 交通唔係問題, 因可搬屋就佢返學. 沙田 1 香港中文大學校友會聯會陳震夏中學(( 新界沙田馬鞍山) 2 天主教郭得勝中學(沙田秦石邨 ) 3 馬鞍山聖若瑟中學( 馬鞍山恒光街) 4 沙田崇真中學( 沙田新翠邨 ) 5 香港中國婦女會馮堯敬紀念中學( 沙田馬鞍山恆光街) 6 仁濟醫院董之英紀念中學( 新界沙田馬鞍山馬鞍山道) 西區 囡囡讀西區小學 1鄧肇堅維多利亞官立中學(香港灣仔愛群道) 2香港真光中學(香港大坑道) 3金文泰中學(香港北角炮台山道) 4培僑中學 (香港北角天后廟道) 5培英中學(香港薄扶林華富道) 6樂善堂梁銶琚書院(香港西營盤醫院道) 7聖士提反堂中學(香港薄扶林薄扶林道) 8英華女學校(香港中環羅便臣道) 將軍澳 1張沛松紀念中學( 將軍澳運隆路) 2 寶覺學校( 將軍澳彩明苑) 3 西貢崇真天主教學校(中學部)( 西貢普通道) 更新: Please give possible advice!

最佳解答:

first 香港中文大學校友會聯會陳震夏中學(( 新界沙田馬鞍山)就其實麻麻地,D同學比馬鞍山聖若瑟中學( 馬鞍山恒光街)的同學差 仁濟醫院董之英紀念中學( 新界沙田馬鞍山馬鞍山道),呢間係band3學校,不過就體育好勁,如果你女女體育好—你至好諗 7聖士提反堂中學(香港薄扶林薄扶林道)你可以choose~ 呢間學校勁!如果成績唔好,你一定入唔到@@ finally 將軍澳學校就唔洗諗 其實,如果你想佢獨立D,你可以choose國際學校比佢!真嫁 重有,你一定要比佢有選擇權! 同埋 你唔好成日保護佢,應該比佢自己C下跌倒! 如果唔係,就會整到佢有大小姐脾氣! 本人係讀馬鞍山聖若瑟中學! 如果佢真係入咗去,記得話我聽,我幫你好好照顧佢`

其他解答:

因為個個人對成績唔多好的看法都不同,有人認為無頭個1,2名,成績都算唔多好,以及不知道你囡囡小學的banding(係名校就算最尾o個幾十個都係band1生),所以我比以下3個情況意見你。 1.band1頭至中生:聖士提反(女校),金文泰都係傳統既名校,出過10A,如果係呢個情況,可以一博 2.band1尾生:我住係沙田,所以沙田d學校知得最多。郭得勝等沙田英中大部分都係band1尾,校風唔錯 (如果你囡囡係band1生,入邊間band1中學都無所謂,BAND1 學校D學生應該唔會點暇人) 3.band2生:入聖若瑟好d,因為你囡囡性格又內向,呢間係sm中學,全沙田都知,學校勁嚴,eg學校強逼lunch留校食飯,唔比用斜咩袋,帶手機,用左帶左記缺點..等 ...你個女一定唔會學壞..\ 入邊d學生同小學生無份別 2008-01-06 23:28:52 補充: 注:本人讀聖若瑟- -(d人叫佢地獄之中學)同埋記緊唔好簡馮堯敬紀念中學同董之英紀念中學,band3ga~經常有人打架仲有,如果不幸入左聖若瑟,叫佢一定要學好d英文!! 因為聖若瑟有勁多英文冷感既人,話就話中6收晒原校生,點知d佢地d英文驚人,ce最高得4份,勁多人得2份 2008-01-06 23:33:13 補充: 查實Band1英中同Band2中中有好大份別..例如1.學生的英文程度,英中會考d人有 ( A ) 好正常,但中文中學最多都係有 ( C ) 2.學生所熟悉的同學畢業後階層地位不同,英中既同學大個左,雖然唔係個個醫生律師,但我相信好大部分都係..至於中中d同學畢業後一定唔會係社會上最top的階層 2008-01-06 23:35:57 補充: 所以你應該盡可能逼佢入英中or中文中學名校(金文泰,培正,港島民生呢3間band1頭)|||||我都讀英華女校!不過...有點吃力(我) 閣下女兒中文可以的話,可選金文泰中學(香港北角炮台山道) 係一間band one o既中中。 係有D遠,但唔錯o架!|||||你好牙-V- 我覺得你既小朋友既然係西區讀小學,可以考慮係返西區到讀中學;因為據我所知被派往同區的中學既機會率比較高。 我自己就讀緊ying wa既,而我覺得ywgs既學習風氣唔錯,師資都好好,不過你頭先提到你既小朋友d成績唔係咁好,我勸你唔好駁呢間同ssgc!!=] ture light其實都唔差,如果你考慮過你既小朋友所讀既個間小學既bank同佢既成績,覺得有機會入到既話其實都ok!! 金文泰就.....雖然佢都算係一間top既中學,但係始終都係中中,入U會冇咁好~ 至於其他既我就唔係好clear,或者你可以睇下其他人既意見!!=) 希望你既小朋友去到一間好中學啦~~|||||我覺得張沛松紀念中學一定係一個唔錯嘅選擇,因為我今年都係張沛松紀念中學嘅畢業生.佢雖然係一間band2 學校,但係入面嘅老師都好好人架.而且入面仲有一個<大哥哥,大姐姐計劃>,呢個計劃係搵一啲高form嘅學生去照顧同幫助低form嘅學生.睇下佢地有咩需要,都會盡量去協助佢地.而且仲有個導師計劃,係專門做俾form1嘅新同學.俾老師同佢地同埋幾個form1同學一齊去學唔同嘅野.而且,仲會成日都舉辦唔同嘅校內活動.令佢地對學校增加一個歸屬感.而且喺呢間學校入面,仲有社工,如果有咩問題,可以同社工聯絡,約時間同佢傾計添!你可以上張沛松紀念中學呢個網站度睇,嗰度有仲多資料,我諗都可以幫到你個女.|||||英中黎講沙田有最多 咁既話培英or蘇浙or郭得勝 band1尾度啦 仲有一間叫胡中 響沙田 band1尾 中中來也 hope can help you|||||九龍塘最好 有理想 來來 都唔錯嫁
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()